  • 1. Data: 2011-09-19 13:09:10
    Temat: umorzenie sprawy
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Jakis czas temu opisywalem tu historie zagubienia/przywlaszczenia sakw
    rowerowych.
    Teraz dostalem z policji standardowe pismo o umorzeniu sprawy.
    Niby sie spodziewalem, ale o tyle irytujace, ze pani prowadzaca sprawe w
    zasadzie natychmiast po zgloszeniu wyjechala na urlop. No i nawet mi nie
    zaproponowali obejrzenia nagran z monitoringu.
    Pytanie czy mage sie jakos zapoznac z czynnosciami ktore policja
    przeprowadzila?
    Ewentualnie czy jest jakis Recznik Poszkodowanych ktoremu moznaby sie
    poskarzyc?
    TA

  • 2. Data: 2011-09-19 13:58:47
    Temat: Re: umorzenie sprawy
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 19 Sep 2011 15:09:10 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

    > Teraz dostalem z policji standardowe pismo o umorzeniu sprawy.
    (...)
    > Pytanie czy mage sie
    > jakos zapoznac z czynnosciami ktore policja przeprowadzila? Ewentualnie
    > czy jest jakis Recznik Poszkodowanych ktoremu moznaby sie poskarzyc?

    A jaka w ogóle jest przyczyna tego umorzenia?

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2011-09-19 14:14:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <p...@r...org>,
    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > (...)
    >
    > A jaka w og—le jest przyczyna tego umorzenia?

    'Przeprowadzono szereg czynnosci ktore jednak nie przyniosly pozytywnego
    efektu'

    TA

  • 4. Data: 2011-09-19 14:19:53
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 19 Sep 2011 16:14:54 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

    > 'Przeprowadzono szereg czynnosci ktore jednak nie przyniosly pozytywnego
    > efektu'

    Czyli nie wykryto sprawcy.
    Możesz iść i poprosić o wgląd w akta, jeśli rzuci Ci się w oko, że coś
    jeszcze mogli zrobić, a nie zrobili -- pisz.

    Inna sprawa, że i tak to oleją. Wychodzą z założenia, że ktoś wyrzucił to
    do kosza albo po prostu zobaczył: leży, niczyje, niepotrzebne, biorę. Bo
    w sumie to mógł być nawet jakiś nieidentyfikowalny żul.

  • 5. Data: 2011-09-20 14:05:48
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <p...@r...org>,
    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Czyli nie wykryto sprawcy.
    > Możesz iść i poprosić o wgląd w akta, jeśli rzuci Ci się w oko, że coś
    > jeszcze mogli zrobić, a nie zrobili -- pisz.

    Na policje czy do prokuratury?

    > Inna sprawa, że i tak to oleją. Wychodzą z założenia, że ktoś wyrzucił to
    > do kosza albo po prostu zobaczył: leży, niczyje, niepotrzebne, biorę. Bo
    > w sumie to mógł być nawet jakiś nieidentyfikowalny żul.

    Ale ja spedzilem nad tym troche czasu i w wyniku przeprowadzonego przeze
    mnie sledztwa okazalo sie ze ta sakwa trafila na miejscowa budowe.
    Tylko, ze jak mowie - nastepnego dnia pani policjant prowadzaca
    wyjechala na urlop.

    TA

  • 6. Data: 2011-09-21 07:26:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 20 Sep 2011 16:05:48 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

    > Na policje czy do prokuratury?

    Tam gdzie są akta ;-) Podejrzewam, że czynności wykonywała policja na
    zlecenie prokuratury, jednak postanowienie o umorzeniu dostałeś od
    prokuratora.

> [...]
    > mnie sledztwa okazalo sie ze ta sakwa trafila na miejscowa budowe.
    > Tylko, ze jak mowie - nastepnego dnia pani policjant prowadzaca

    Podzieliłeś się tą wiedzą z organami ścigania?

  • 7. Data: 2011-09-21 14:12:13
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <p...@r...org>,
    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    >
    > Tam gdzie są akta ;-) Podejrzewam, że czynności wykonywała policja na
    > zlecenie prokuratury, jednak postanowienie o umorzeniu dostałeś od

    Tak, z prokuratury.

    > Podzieliłeś się tą wiedzą z organami ścigania?

    Zlozylem pelne zenanie na pismie, i zostawilem je w kancelarii
    komisariatu.
    Chcialbym miec pewnosc ze zostalo to zalaczone do akt sprawy.

    TA