  • Data: 2005-12-02 15:29:23
    Temat: Czy może mi za coś takiego cos grozić ?
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi mi po glowie od pewnego czasu pewien pomysl na mały, nazwijmy to,
    happening. Mianowicie chciałbym 23 XII, w dniu zaprzysiężenia nowego
    prezydenta, umieścić pod pałacem prezydenckim coś, co byłoby oznaką mojej
    antypatii do osoby prezydenta - elekta. I tu mam kilka pomysłów:
    1. Kartka z napisem "spieprzaj dziadu", która w moim mniemaniu w języku p.
    Kaczyńskiego oznacza tyle, co "nie chce mi sie z tobą gadać"
    2. Umieszczenie pod pałacem figurki - maskotki kaczki.

    Czy zgodnie z prawem za coś takiego mógłbym zostać, zgodnie z prawem,
    "pogoniony" przez ochronę pałacu ?
    Czy taka akcja wiązałaby się z ryzykiem pociągnięcia do odpowiedzialności za
    obrazę prezydenta ?