    From: "Kris" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy moge zerwać taką umowę?
    Date: Tue, 28 Aug 2007 18:43:10 +0000 (UTC)

    Proszę o pomoc

    Kiedyś sporządziłem taką umowę, czy jest jakaś szansa aby ją zerwać? Otóż
    jestem właścicielem domeny np. domena.pl kiedyś sprzedałem na podstawie
    poniższej umowy prawa do subdomeny subdomena.domena.pl.

    Ale za kilka dni domena.pl już nie bedzie należeć do mojej firmy co za tym
    idzie subdomena subdomena.domena.pl także nie.

    Jakie konsekwencje prawne grożą mi za tą umowę? Ja już nie bedę miał praw do
    domeny domena.pl a przez to firma której sprzedałem stronę na podstawie
    poniśzej umowy także nie.

    Czy moge przenieśc te prawa z umowy na firmę która bedzie miała teraz prawa do
    domeny domena.pl?

    Proszę o pomoc

    ----------------Umowa-----------------

    Umowa sprzedaży

    zawarta dnia 10 czerwca 2004 roku pomiędzy:
    Firmą A

    reprezentowaną przez:
    1. Jana Nowaka
    zwanym dalej: &#8220;Sprzedawcą&#8221;

    Firmą B

    reprezentowaną przez:
    1. Jan Kowalski
    zwanym dalej: &#8220;Kupującym&#8221;

    § 1
    Sprzedawca sprzedaje prawa do strony internetowej oraz prawa do subdomeny
    subdomena.domena.pl zwaną dalej Rzeczą.
    Sprzedawca oświadcza, że Rzecz stanowi jego własność i nie jest obciążona
    prawami na rzecz osób trzecich.

    § 2
    1. Kupujący zapłaci Sprzedawcy za Rzecz cenę netto w wysokości sześćset
    złotych. Do ceny sprzedaży zostanie doliczona kwota podatku od towarów i usług
    według obowiązujących stawek.
    2. Zapłata ceny brutto przez Kupującego nastąpi przelewem na rachunek bankowy
    Sprzedawcy prowadzony przez (Bank)
    o numerze: (numer), w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Kupującego
    właściwie wystawionej faktury VAT.
    Za dzień zapłaty strony uznają dzień złożenia polecenia przelewu w Banku przez
    Kupującego.
    § 3
    Kupujący zbada Rzecz w ciągu dni od daty jej otrzymania i złoży reklamację w
    przypadku stwierdzenia wad Rzeczy w terminie 30 dni od daty jej otrzymania.

    § 4
    W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu
    cywilnego. Właściwym do rozstrzygania sporów mogących wyniknąć w wyniku
    realizacji niniejszej umowy jest Sąd .
    § 5
    Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

    § 6
    Umowa została sporządzona w jednobrzmiących egzemplarzach, po 1 dla każdej ze
    stron.