    From: "Rumcajs" <r...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy moge wygrac z Idea/Orange ?
    Date: Thu, 17 Nov 2005 22:58:57 +0100

    Witam
    W umowie maja zapis ze umowa konczy sie z koncem okresu rozliczeniowego
    nastepnego po wypowiedzeniu czyli rozumujac tak ze okres zaczyna sie np. 01
    wrzesien to jak umowe wypowiem 02 wrzesień to umowa konczy sie 31
    października o godzinie 23.59 a jeśli wypowiem 31 sierpień to kończy się 30
    września tak zauważyłem wiekszośc firm robi ale coś mi się wydaje że można
    to zgłosić do rzecznika konsumentów bo w umowach jest napisane że o okres
    wypowiedzenia jest 30 dni ale wlasnie liczac od nastepnego okresu
    rozliczeniowego

    Pozdrawiam Adam