    From: "Mimon" <mimonek@poczta.(nie_lubie_spamu)onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy moge uzyskac kredyst studencki przy sprzeciwie rodzica?
    Date: Sat, 18 Oct 2003 02:44:10 +0200

    Witam,
    Chce ubiegac sie o kredyt studencki. Jestem samodzielny finansowo,ale
    utrzymuje sie ze srodkow ktorych nie
    moge udokumentowac (dorywcza praca za granica), wiec wedle prawa jestem na
    utrzymaniu rodzicow.
    Moje rodzenstwo ma wyrokiem sadu przyznane alimenty od ojca. Do zlozenia
    wniosku o kredyt potrzebuje
    tego wlasnie wyroku sadowego. Od mamy go jednak nie otrzymam. Jaka mam
    mozliwosc otrzymania tego dokumentu?
    Dodam poreczyciel bedzie spoza rodziny.

    pozdr.
    --