  • 21. Data: 2006-03-12 00:10:08
    Temat: Re: Czy miałem obowiązek
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    witek napisał(a):

    > A co idziesz na łatwiznę. Poszukaj sobie to znajdziesz.

    No tylko że to nie Poreba wygłosił to twierdzenie ;-)

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl

  • 22. Data: 2006-03-12 11:28:00
    Od: w...@p...onet.pl

    > I dobrze zrobili moim zdaniem. A nie masz mandatu to się ciesz, no chyba, że
    > zrobią jeszcze użytek z tych danych. Się okaże...
    > Zrobią, zrobią, przeciesz po to mnie zaczepili.
    > Dla mnie łobuzy (baaardzo delikatnie ujęte) to właściciele psów co nie
    > zbierają kupy po swoim pupilu?
    >
    > P.
    > Pies nie załatwia się na chodniku tylko na trawie, po której ty nie musisz
    > chodzić. A druga sprawa to nie ma pojemników na kupy, a do zwykłych
    śmietników nie wolno tego wyrzucać. Zeby wymagać i egzekwować należy najpierw
    stworzyć warunki.

  • 23. Data: 2006-03-12 11:42:17
    Od: "daneek" <w...@p...onet.pl>

    .

    > pies musi byc na smyczy,
    > jezeli byli to straznicy umundurowani (a zapewne tak) to nie musze sie
    > wylegitymowac, dopiero jezeli tego zazadasz.

    A czy ja muszę znać wszyskie formacje mundurowe, kolejarzy, listonoszy, czy
    innych gajowych?

    > mogli sie wypytywac o stan majatku by ustalic odpowiednia kwote mandatu.

    No zapewne trzeba będzie mieszkanie zlicytować.

  • 24. Data: 2006-03-12 12:16:08
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 3/12/2006 12:42 PM, daneek wrote:

    > A czy ja muszę znać wszyskie formacje mundurowe, kolejarzy, listonoszy, czy
    > innych gajowych?

    Niewiedza nie usprawiedliwia. Cóż, zazwyczaj jest tak, że człowiek się
    zainteresuje dopiero po fakcie. Dokładnie w myśl "Mądry Polak po szkodzie".

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 25. Data: 2006-03-12 12:19:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    w...@p...onet.pl wrote:

    >Pies nie załatwia się na chodniku tylko na trawie, po której ty nie musisz
    >chodzić.

    Jaaaaaaasne. Ślepy jesteś czy mieszkasz gdzieś, gdzie psów zimą nie
    wyprowadzają?

    > A druga sprawa to nie ma pojemników na kupy, a do zwykłych
    >śmietników nie wolno tego wyrzucać. Zeby wymagać i egzekwować należy najpierw
    >stworzyć warunki.

    (1) właściciel może zabrać ze sobą i wrzucić do kibla
    (2) koło mnie kosze 'na kupkę' są, a mimo to nasrane wszędzie
    (3) jak się nie ma warunków, to się psa nie hoduje (i tak Bogu dziękuję,
    że w Polsce nie ma mody na słonie...)

  • 26. Data: 2006-03-12 12:20:06
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 3/11/2006 9:33 PM, Maverick31 wrote:

    > a mundurowy musi???

    A jak sobie skroję u krawcowej kopię munduru dowolnej służby mundurowej
    to też będę funkcjonariuszem? Myśl. Blacha jest po to, aby np. policjant
    nie wyglądał jak za komuny. Jest to dodatkowy "symbol autentyczności.
    To, że mundurowy nie musi się legitymować na wstępie a dopiero na
    żądanie nie oznacza, że blachy nie musi mieć. Blacha musi być i tyle!

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 27. Data: 2006-03-12 12:20:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    daneek wrote:

    > A czy ja muszę znać wszyskie formacje mundurowe, kolejarzy, listonoszy, czy
    > innych gajowych?

    Nieznajomość prawa szkodzi.

    A ustawy, rozporządzenia itepe (łącznie z wzorami umundurowania i
    legitymacji) są publicznie dostępne.

  • 28. Data: 2006-03-12 13:09:27
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-03-11 21:14 +0200, Użytkownik o`rety napisał :
    > A nie jest tak, ze _albo_ kaganiec _albo_ smycz?

    To zalezy od ustalen samorzadu w danym miescie. W komunikacji
    publicznej i tak jedno i drugie.

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    http://labradory.info/

  • 29. Data: 2006-03-12 13:21:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    [edymon] wrote:

    > To zalezy od ustalen samorzadu w danym miescie. W komunikacji
    > publicznej i tak jedno i drugie.

    Warszawie jest jedno i drugie.

    To dość logiczne, bo kaganiec oraz smycz mają dwie różne role - kaganiec
    chroni przed zębami psa, a smycz ma chronić przed np. wpakowaniem się
    komuś pod rower lub samochód.

  • 30. Data: 2006-03-12 13:52:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    witek [###w...@g...pl.spam.invalid.###] napisał:

    > Ciesz się, że się nie skończyło w sądzie. Równie dobrze razem z psem
    > mogi cię zapuszkować.

    Skoro pytali o stan majątkowy, to pewnie się w sądzie skończy. Po to
    im był ten stan majątkowy i dlatego pytali.