  • 11. Data: 2006-03-11 17:37:00
    Temat: Re: Czy miałem obowiązek
    Od: "Pietrek" <S...@w...pl>

    W miejscach publicznych pies ma mieć kaganiec i być na smyczy. Nie ma innej
    opcji.
    Co do stanu majątkowego to przesadzasz, bo na pewno pytali czy pracujesz czy
    się uczysz a nie ile masz w banku, czy aby masz jakieś dzieła sztuki,
    papiery wartościowe, jakie duże mieszkanie lub autko.
    Jeśli chodzi o wylegitymowanie się to na pewno się przedstawili a ty
    spanikowałeś a skoro nie prosiłeś ich o okazanie się legitymacją służbową to
    sami od siebie nie musieli jej okazywać.
    Z tym szarpaniem też przesadzasz, bo chciałeś przyświrować jarząbka zamiast
    rozegrać to taktycznie, zapiąć psa na smycz i poprosić o pouczenie i
    wysłuchać go.

    I dobrze zrobili moim zdaniem. A nie masz mandatu to się ciesz, no chyba, że
    zrobią jeszcze użytek z tych danych. Się okaże...

    >Dla mnie to są łobuzy i wyrwigrosze.
    Dla mnie łobuzy (baaardzo delikatnie ujęte) to właściciele psów co nie
    zbierają kupy po swoim pupilu?

    P.

  • 12. Data: 2006-03-11 17:41:27
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 3/11/2006 6:34 PM, pit. wrote:

    > ha, tylko taryfikator nie okresla sztywno kwot!

    Zgoda. Są jednak przedziały.

    > bo za to samo wykroczenie mozna dostac np. albo 100 albo 200 zl.

    Znowu się zgadzam.

    > i zebys wiedzial, ze czesto np. policjant odstepuje od ukarania mandatem
    > biedaczka z malucha
    > a temu z merca wlepia najwyzszy mozliwy mandat.

    Jeździłem mercedesem, nigdy nie dostałem mandatu wyższego niż 50 zł (raz
    groziło mi nawet 500 zł). Twoja teoria upada. Niejednokrotnie też
    "kierowcy maluszków" zostali ukarani mandatami grubo przewyższającymi
    cenę ich aut. Mas na ten fakt jakąś teorię? Nie sądź, że wysokość
    mandatu zależy wartości auta bo to bzdura.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 13. Data: 2006-03-11 19:55:42
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > poprosili o podanie danch personalnych. Sami nie okazali legitymacji
    > służbowej.
    a blache mieli zalozona ?

    leon
    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka

  • 14. Data: 2006-03-11 20:00:59
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 11 Mar 2006 18:37:00 +0100, Pietrek napisał(a):

    > W miejscach publicznych pies ma mieć kaganiec i być na smyczy.
    ... co wynika z ... opublikowanego w ... nr ... pod nr. ...
    Uzupełnisz? To psp.

    --
    pozdro
    poreba

  • 15. Data: 2006-03-11 20:03:13
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 11 Mar 2006 18:31:21 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Prowadzić psa na smyczy? Tak. Wylegitymować się? Tak. Sprzątać g*.*no po
    > swoim psie? TAK!
    A gołebie? Gołębiarze też muszą?
    Gówno po gołębiach.

    --
    pozro
    poreba

  • 16. Data: 2006-03-11 20:14:48
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Pietrek napisał:
    > W miejscach publicznych pies ma mieć kaganiec i być na smyczy. Nie ma innej
    > opcji.
    A nie jest tak, ze _albo_ kaganiec _albo_ smycz?

    pozdr

  • 17. Data: 2006-03-11 20:33:48
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "leon" <L...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
    > a blache mieli zalozona ?

    a mundurowy musi???

  • 18. Data: 2006-03-11 20:36:17
    Od: "Pietrek" <S...@w...pl>

    Użytkownik "o`rety" napisał:
    > A nie jest tak, ze _albo_ kaganiec _albo_ smycz?

    Rrzeczywiście niby jest, chociaż jedno i drugie obowiązuje w środkach
    komunikacji publicznej.
    Natomiast często widuję osoby, które w ogóle nie radzą sobie ze swoimi
    podopiecznymi nawet na smyczy i tu by się przydał obowiązkowy kaganiec.

    P.

  • 19. Data: 2006-03-11 22:27:46
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    poreba wrote:

    > ... co wynika z ... opublikowanego w ... nr ... pod nr. ...
    > Uzupełnisz? To psp.

    A co idziesz na łatwiznę. Poszukaj sobie to znajdziesz.

  • 20. Data: 2006-03-11 22:28:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał "Kaczor" Niemczak wrote:

    > Ja się nie pluję tylko stwierdzam absurd tego, co napisał przedpiśca. W
    > myśl tego np. policja wlepi inny mandat kierowcy malucha a inny kierowcy
    > mesia (za to samo wykroczenie) a taryfikatory mają po to, aby sobie
    > poczytać dla rozrywki?

    A żebyś się nie zdziwił.