    From: spotlight kid <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy mam prawo wyp..... zonę z domu jak mnie zdradza
    Date: Sun, 18 Jan 2009 14:25:39 +0000 (UTC)

    Witam, mam dowody (nagrania video, zdjęcia, smsy itp.) że żona mnie zdradza.
    Mieszkamy w moim mieszkaniu, które dostałem w spadku po moich rodzicach, w
    postanowieniu sądowym jestem wpisany jako jedyny spadkobierca. Spadek dostałem w
    trakcie trwania małżeństwa. Żona ma drugie mieszkanie, które przepisał jej
    notarialnie jej żyjący jeszcze ojciec jako darowiznę. Zona nie jest u mnie
    zameldowana, tylko jest zameldowana w tym mieszkaniu, które dostała od swojego
    ojca (mieszka tam w tej chwili jej brat z żoną - są 4 pokoje). Czy mogę w takim
    razie nie wpuścić jej do mieszkania, a razie wtargnięcia zawołać odpowiednie
    organa? Jej ojciec jest po mojej stronie, i zastanawia się czy można cofnąć taką
    darowiznę (chciałby przepisać na nasze pełnoletnie dzieci i pluje sobie w brodę
    że tego nie zrobił). Jakby ktoś chciał się podzielić swoimi spostrzeżeniami na
    te dwie sprawy, byłbym wdzięczny.