  • Data: 2003-02-22 23:08:39
    Temat: Czy mam prawo do gwarancji?
    Od: "Pilu" <p...@b...s.p.a.m.u.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zakupiłem dwie sieciówki radiowe D-link DWL-520+
    Nagle się okazało, że karty te działają WYŁĄCZNIE w slotach PCI 2.2, które
    jak wiadomo występują tylko w nowszych komputerach.
    Nigdzie w ofercie, a nawet w oficjalnej specyfikacji urządzenia(!!!) ani w
    czymkolwiek, co dostałem z kartami nie jest napisane, że wymagają tego
    rodzaju slotu PCI. Jestem w kropce, bo kupowanie specjalnie dwóch nowych
    kompów, żeby postawić mostek na tych kartach mija się z celem (taniej wyjdą
    nawet tzw Access Point!). Chcę odesłać te karty z powrotem do sklepu, z
    którego to
    kupiłem, bo ja chcę sprzęt do PC(i z takim przeświadczeniem to kupowałem -
    tak mówiła oferta), a nie do "pewnego rodzaju PC"!
    Czy mają prawo mi odmówić reklamacji??
    Pilu