  • 1. Data: 2003-02-22 23:08:39
    Temat: Czy mam prawo do gwarancji?
    Od: "Pilu" <p...@b...s.p.a.m.u.poczta.onet.pl>

    Witam
    Zakupiłem dwie sieciówki radiowe D-link DWL-520+
    Nagle się okazało, że karty te działają WYŁĄCZNIE w slotach PCI 2.2, które
    jak wiadomo występują tylko w nowszych komputerach.
    Nigdzie w ofercie, a nawet w oficjalnej specyfikacji urządzenia(!!!) ani w
    czymkolwiek, co dostałem z kartami nie jest napisane, że wymagają tego
    rodzaju slotu PCI. Jestem w kropce, bo kupowanie specjalnie dwóch nowych
    kompów, żeby postawić mostek na tych kartach mija się z celem (taniej wyjdą
    nawet tzw Access Point!). Chcę odesłać te karty z powrotem do sklepu, z
    którego to
    kupiłem, bo ja chcę sprzęt do PC(i z takim przeświadczeniem to kupowałem -
    tak mówiła oferta), a nie do "pewnego rodzaju PC"!
    Czy mają prawo mi odmówić reklamacji??
    Pilu

  • 2. Data: 2003-02-23 22:42:20
    Temat: Re: Czy mam prawo do gwarancji?
    Od: "hal2000" <h...@p...onet.pl>

    jesli to byla sprzedaz wysylkowa to mozesz zwrocic sprzet bez podawania
    przyczyny (w ciagu jakiego czasu to musisz juz sam sprawdzic); jesli
    kupowales osobiscie w Twoim przypadku idealnie mozesz wykorzystac nowe
    przepisy i reklamowac towar jako "niezgodny z opisem"

    poczytaj tez watek 19.02.2003 "Jak to jest z wymiana sprzetu po zakupie"

  • 3. Data: 2003-02-26 11:18:48
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Pilu" <p...@b...s.p.a.m.u.poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
    > kupiłem, bo ja chcę sprzęt do PC(i z takim przeświadczeniem to kupowałem -
    > tak mówiła oferta), a nie do "pewnego rodzaju PC"!

    Jesli jest napisane ze sa do PC a nie ma w wymaganiach "slot PCI2.2"
    to towar jest niezgodny z umowa.

    Na tej podstawiemozna zadac naprawy nlub wymiany na wolny od wad,
    czyli taki co dziala zgodnie z oferta...

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-02-28 10:10:20
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

> [...]
    > kupiłem, bo ja chcę sprzęt do PC(i z takim przeświadczeniem to kupowałem -
    > tak mówiła oferta), a nie do "pewnego rodzaju PC"!

    jeśli dokonałeś zakupu przez Internet to masz prawo zwrócić towar (chyba w
    ciągu 10 dni)

    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-03-05 22:08:49
    Od: "Chmielu" <c...@g...pl>

    > Jesli jest napisane ze sa do PC a nie ma w wymaganiach "slot PCI2.2"
    > to towar jest niezgodny z umowa.
    >
    > Na tej podstawiemozna zadac naprawy nlub wymiany na wolny od wad,
    > czyli taki co dziala zgodnie z oferta...

    Natomiast, jeżeli gdziekolwiek mikroskopijną czcionką jest zapis w
    wymaganiach PCI Slot 2.2, to o reklamacji możesz zapomnieć...
    --
    Jarosław Chmielewski -> GSM 0-602 238885