-
51. Data: 2006-05-11 21:01:30
Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>
Joten wrote:
> najwygodniej jest dojechac pociagiem w wiekszosc miejsc.
No skoro tak Ci jest najwygodniej, skoro twierdzisz, że PKP oferuje
najlepsze usługi, to na co jeszcze narzekasz?
Dla jasności: ja preferuję (i praktykuję) inne środki komunikacji.
--
+---------------------------------------------------
-------------------+
| Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
| who can count up to 1023 on his fingers. |
+---------------------------------------------------
-------------------+
-
52. Data: 2006-05-11 21:06:33
Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
Od: "Joten" <j...@j...joten>
Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
news:1147381116.4284.40.camel@neptune.sakowski.pl...
> Ja kupowałem już bilety w Polsce i
> poza i nigdy nie zdarzyło mi się, żeby ktoś użył sformułowania "Pan
> poczeka, jeszcze nie skończyłam. Paragraf siedemnasty, ustęp pierwszy.
> Podróżny...".
Kpisz czy o droge pytasz?
Nie chodzi o czytanie regulaminu promocji, w takiej formie w jakiej znajduje
sie on w Kancelarii Notarialnej, tylko o zwrocenie uwagi Klientowi w formie
"Chce Pan dotrzec z miejsca X do Y. Obecnie trwajaca Promocja umozliwia
kupno biletow o 10% taniej przy spelnieniu takich a takich warunkow - moze
zechcialby Pan z niej skorzystac?".
Z tego typu propozycjami spotykalem sie zarowno zagranica, jak i w Polsce -
w przypadku korzystania z uslug oferowanych przez firmy *m a j a c e*
konkurencje...
Niestety w przypadku PKP takiej sytuacji nie ma, wiec wszelkie rozwazania
tego typu maja wymiar czysto teoretyczny - dopoki nie bedzie nad tym
molochem wisial miecz w postaci pokaznych rozmiarow konkurenta, bedzie on
rznal z ludzi tyle pieniedzy ile sie da, a oni - nawet majac mocne poczucie
niesmaku - placic beda. Bo wyjscia innego nie ma.
--
J.
-
53. Data: 2006-05-11 21:12:51
Temat: Re: Czy kasjerka dopu?ci3a sie oszustwa ?
Od: "Joten" <j...@j...joten>
Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
news:1147381289.4284.43.camel@neptune.sakowski.pl...
> No skoro tak Ci jest najwygodniej, skoro twierdzisz, że PKP oferuje
> najlepsze usługi
Czy ja napisalem ze "PKP oferuje najlepsze uslugi"? Pokaz mi w ktorym
miejscu w moim poscie pojawia sie takie stwierdzenie, bardzo Cie prosze -
zacytuj.
Stwierdzilem fakt - PKP jest monopolista na rynku, i jest jedynym
uslugodawca w swojej branzy. Tak jak jeszcze niedawno byla Telekomunikacja
Polska, i tak jak jest Poczta Polska. Ta tez rznie niezla kase na klientach,
a przesylki traktuje jak 10kg worki z ziemniakami rzucajac nimi na prawo i
lewo (nawet jak oklejone jest gdzie sie da nalepkami "Ostroznie, szklo",
"Kruche", "Delikatne", "Nie rzucac" itd.) - i pomimo zabezpieczania
przesylek nierzadko dochodza one w stanie zgola odmiennym niz ten, w ktorym
byly wyslane. A kuriera za 50 zl do wyslania plyty CD za 15 zl nie bede
przeciez bral, nie mowiac juz o wyslaniu listu.
Konkurencja potrafi zdzialac cuda, niestety w sektorze kolejowym jak i w
pocztowym jak na razie konkurencji brak, wiec i realizacja uslug i stosunek
do Klienta tez wygladaja tak, jak wygladaja...
--
J.
-
54. Data: 2006-05-11 21:21:46
Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>
Joten wrote:
> > Ja kupowałem już bilety w Polsce i
> > poza i nigdy nie zdarzyło mi się, żeby ktoś użył sformułowania "Pan
> > poczeka, jeszcze nie skończyłam. Paragraf siedemnasty, ustęp pierwszy.
> > Podróżny...".
>
> Nie chodzi o czytanie regulaminu promocji,
To jeszcze raz przeczytaj o czym napisałeś, że jest standardem w
cywilizowanych krajach.
--
+---------------------------------------------------
-------------------+
| Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
| who can count up to 1023 on his fingers. |
+---------------------------------------------------
-------------------+
-
55. Data: 2006-05-11 21:22:38
Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>
Użytkownik "Joten" <j...@j...joten> napisał w wiadomości
news:44639ec2$1@news.home.net.pl...
> Czy naprawde nie uwazasz, ze w dobrym tonie byloby poinformowac Klienta,
Jasne, i od tego jest wlasnie takie okienko o nazwie "informacja". O
telefonach informacyjnych PKP czy informacji on-line nie wspomnę. Nie kasy.
> moze za ta sama usluge zaplacic nizsza cene, nie wiazaca sie jednoczesnie
> z obnizeniem poziomu uslugi, z ktorej tenze pragnie skorzystac?
Jak czesto zdarza Ci się jeżdzić pociągami? Ja przez cała ciąże i potem z
maluchem ponad rok jeżdzilam regularnie 2x w tygodniu. Za kazdym razem
stalam w kolejce do kasy liczącej co najmniej 5-6 osob - a mówimy o dworcach
w Katowicach i Krakowie więc z duża ilością otwartych kas. Gdyby pani
kasjerka każdemu klientowi robiła wykład na temat mozliwosci połaczeń to
chyba bym wyszła z kolejki i natłukła pasażerowi, który nie potrafi
skorzystać z okienka z napisem "informacja"
>Czy naprawde uwazasz, ze tego rodzaju indywidualne traktowanie Klienta nie
>spowoduje, ze Klient chetniej bedzie wracal do danej firmy i korzystal z
>jej uslug?
Szczerze? Nie sądze aby miało to jakiś realny zwiazek z taką instytucją jak
PKP. Indywidualne traktowanie kogoś kto raz do roku jedzie pociągiem? Jak
mówilam, bylam stalym klientem regularnym PKP przez ponad 2 lata i skoro ja
nie siliłam se zapamietac twarzy pan z kas czy konduktorów, to nie sądze,
zeby oni widząc tysiące twarzy dziennie mnie rozpoznawali - no chyba ze po
wózku niemowlaka:-)) A korzystac z PKP nie korzystalam dlatego, ze mnie
całowali w mój hrabiowski tyłek za kazdym razem gdy mnie widzieli, ale
dlatego, ze byli szybką tania alternatywą dojazdowa:-))
HaNkA
-
56. Data: 2006-05-11 21:24:44
Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>
Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
news:e40679$31m$1@inews.gazeta.pl...
>> A teraz napij sie wody. Może Ci przejdzie
> Nic mi przechodzić nei musi.
Mylisz sie, ale trudno:-)) Wole sobie zrobic ciepła kąpiel niż zawracać
Wisłe kijem:-)
> byleby tylko sobie poszli do konkurencji ?
Jak zaczną chodzić do konkurencji to może poświęcę temu zagadnieniu jakiś
kwadrans:-))
HaNkA
-
57. Data: 2006-05-11 21:27:32
Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>
Użytkownik "Joten" <j...@j...joten> napisał w wiadomości
news:4463a10d$1@news.home.net.pl...
>natomiast bylo czyste kurestwo,
Fe, mama wie, ze tak sie wyrażasz o kobietach?:-)
> socjalistyczny tok myslenia i beton w twoim wykonaniu.
Na to akurat jestem za młoda:-)
> Coz, polskosc wylazi u niektorych uszami i nosem...
Wolę polskość niż chamstwo
HaNkA
-
58. Data: 2006-05-11 21:30:05
Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>
Użytkownik "Joten" <j...@j...joten> napisał w wiadomości
news:4463a0c5$1@news.home.net.pl...
> bedzie miala tej emerytury kilkaset zlotych czy ze 200 euro...
O LOL. To mnie ubawiłeś:-)) Wielkie dzięki:-)
HaNkA
-
59. Data: 2006-05-11 21:31:57
Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła sie oszustwa ?
Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>
Joten wrote:
> Czy ja napisalem ze "PKP oferuje najlepsze uslugi"? Pokaz mi w ktorym
> miejscu w moim poscie pojawia sie takie stwierdzenie, bardzo Cie prosze -
> zacytuj.
"PKP [...] z najwieksza siecia
najgestszych polaczen i najwygodniej jest dojechac pociagiem w wiekszosc
miejsc."
> Stwierdzilem fakt - PKP jest monopolista na rynku, i jest jedynym
> uslugodawca w swojej branzy.
W branży przewozów pasażerskich nie jest monopolistą, ma natomiast
najbogatszą ofertę.
> jest [monopolistą na rynku przesyłek] Poczta Polska.
A chwilę później:
> A kuriera za 50 zl do wyslania plyty CD za 15 zl nie bede
> przeciez bral,
Czyli jednak są inne podmioty na tym rynku.
EOT proponuję.
--
+---------------------------------------------------
-------------------+
| Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
| who can count up to 1023 on his fingers. |
+---------------------------------------------------
-------------------+
-
60. Data: 2006-05-12 01:16:13
Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 11.05.2006 jaQbek <j...@s...eu> napisał/a:
>> A dlaczego uważasz, że ją ŚWIADOMIE w błąd wprowadziła?
> Jeśli wprowadziła ją NIEŚWIADOMIE, to tym gorzej dla niej, że nie zna ofert i
> nie dba o klientów. W normalnych firmach takich pracowników się zwalnia.
No i z tym musisz sie już udać na pl.praca.dyskusje gdzie na pewno jakiś
pracodawca z tobą ntt podyskutuje i zgodzi się, że pani była be i że ją
zwolni jesli przez przypadek ją zatrudni. Sam zarzut oszustwa jeśli ma być
prawnie skuteczny musi dotyczyć działania świadomego.
--
Marcin