  • 1. Data: 2005-05-05 10:41:57
    Temat: Czy jestem w Krajowym Rejestrze Karnym ?
    Od: ligia<l...@o...pl>

    Czy jestem w Krajowym Rejestrze Karnym ?

    Oto szczegóły:

    Postanowienie prawomocne z dnia 29.05.2002r.

    "Sąd Rejonowy XXX po rozpoznaniu w sprawie przeciwko XX oskarżonemu o
    przestępstwo z art. 278 § 1 kk w przedmiocie warunkowego umorzenia postępowania
    postanawia:
    na podstawie art. 66 § 1 i 3 kk i art. 67 § 1 kk warunkowo umorzyć postępowanie
    karne wobec XX na okres próby 1 roku
    na mocy art. 39 pkt 7 kk w zw. z art. 67 § 3 kk orzeka świadczenie pieniężne w
    kwocie 1000 zł, które XX winien uiścić w terminie 7 dni od ogłoesznia orzeczenia
    na rzecz Fundacji, zasądza od niego kwotę 30 zł tytułem opłaty na rzecz Skarbu
    Państwa."

    Wszystkie opłaty zostały uiszczone.
    W związku z powyższym mam pytanie, czy jestem wpisana do Krajowego Rejestru
    Karnego ?
    A jeśli nadal tam jestem, co zrobić aby mnie tam nie było ?

    Sprawa jest dla mnie bardzo ważna.
    Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.

    Pozdrowienia
    Ligia