  • 1. Data: 2005-05-05 10:44:00
    Temat: CZY KOMORNIK MOZE?
    Od: EDYTA<N...@P...FM>

    MAM PROBLEM Z WLPACANIEM PIENIEDZY KOMORNIKOWI. ZALEGAM Z
    PODATKAMI I W MIARE MOŻLIWOSCI DWA, TRZY RAZY W MIESIACU WPLACAM
    PO 500 CZASAMI WIECEJ ZLOTYCH. DZISIAJ KMORNIK ODMOWIL MI PRZYJECIA
    500 ZLOTYCH BO TO WEDLUG NIEGO ZA MALO. WYDZWANIA DO MEZA I WRECZ
    GO SZANTAZUJE I GNEBI PSYCHICZNIE. CZY JEST SPOSOB NA PANA KOMORNIKA
    MY NIE UCIEKAMY PRZED SPLACENIEM ZALEGLOSCI ALE CHYBA SA PRZEPISY
    NAWET DLA KOMORNIKA ILE RAZY W MIESIACU MOZE SCIAGAC PIENIADZE I
    JAKA KWOTA JEST MINIMALNA JEST TO PODOBNO 20% OD DOCHODOW

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-05-05 11:50:38
    Temat: Re: CZY KOMORNIK MOZE?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    EDYTA napisał(a):

    > 500 ZLOTYCH BO TO WEDLUG NIEGO ZA MALO. WYDZWANIA DO MEZA I WRECZ

    Też bym ci odmówił, gdybyś w każdym kontakcie ze mną mordę darł
    jak potłuczony.

    450 KC.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 3. Data: 2005-05-05 11:51:27
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    EDYTA napisał(a):

    > PO 500 CZASAMI WIECEJ ZLOTYCH. DZISIAJ KMORNIK ODMOWIL MI PRZYJECIA

    Też bym ci odmówił, gdybyś w każdym kontakcie ze mną mordę darła
    jak potłuczona.

    450 KC.

  • 4. Data: 2005-05-06 01:19:39
    Od: "Stolat" <cyrax[bez smieci]@go2.pl>

> [...]
    > NAWET DLA KOMORNIKA ILE RAZY W MIESIACU MOZE SCIAGAC PIENIADZE I
    > JAKA KWOTA JEST MINIMALNA JEST TO PODOBNO 20% OD DOCHODOW

    Poprzednik chciał przez to powiedz ze pisanie w Internecie dużymi literami
    jest traktowane jako krzyk :)
    Napisz to małymi literami , to może ktoś Ci pomoże :)

    Pozdrawiam Michał

  • 5. Data: 2005-05-06 16:28:17
    Od: "marcin franczyk" <p...@f...org>

    nie ma minimalnej wpłaty - płacisz ile chcesz - robi fochy z przyjęciem
    gotówki - przelew, albo przekaz bankowy :-)

  • 6. Data: 2005-05-07 18:28:12
    Od: "x" <y...@o...pl>

    możesz napisać skargę na czynności komornika i opisać całą sytuację.

    pozdrawiam,

  • 7. Data: 2005-05-07 18:29:53
    Od: emil <z...@t...pl>

    x wrote:
    > mo?esz napisaae skarg? na czynno?ci komornika i opisaae ca?? sytuacj?.
    >
    > pozdrawiam,

    A pozniej powiesic ja w ramce nad lozkiem. :-P

  • 8. Data: 2005-05-08 10:44:14
    Od: "x" <y...@o...pl>

    > A pozniej powiesic ja w ramce nad lozkiem. :-P

    ;) w praktyce pewnie tak, ale teoretycznie - nie.
    Skarga na czynnosci komornicze przysluguje kazdemu, kto zostal dotkniety
    czynnosciami badz zaniechaniami komornika. Skarga powinna zawierac:
    - wskazanie zaskarzonej czynnosci
    - wniosek o uchylenie lub zmiane czynn. komornika
    - uzasadnienie oraz wskazanie wart. egzekw. roszczenia

    Czyli - nawet jesli komornik przyjdzie Ci do domu i zabierze piekarnik,
    którym to zarabiasz na zycie, np. sprzedajac ciasteczka - masz prawo to
    odzyskac. Tak samo jest w sytuacji Edyty. Komornik nie ma prawa nie
    przyjmowac raty "bo jest za mala", a juz na pewno nie ma prawa zatruwac
    zycia.

    Radze Edyto wybrac sie do dobrej bibliteki i poczytac na ten temat. To
    najlepsze zródlo.

    pozdrawiam,