  • 1. Data: 2005-05-05 10:41:57
    Temat: witam
    Od: adas<p...@o...pl>

    na wstepie chciałbym sie zapytac poniewaz mam bardzo duzy problem gdyz
    komornik zajał mi nieruchomosc.i ponoc z tego co wiem to z komornikiem raczej sie
    dogadac niemoge a wierzycielem gruntu jest bank na wniosek którego komornik
    wstrzął postepowanie.czy to prawda ze na wniosek banku komornik moze
    wstrzymac postepowanie.był bym wdzieczny za odpowiedz.dziekuje.lub co jeszce
    moige zrobic zeby niemiec komornika na pensji a móc to jakos spłacac

    -> http://usenet.pomocprawna.info