  • 1. Data: 2005-05-05 10:38:26
    Temat: Komornik i raty oraz umorzenia odsetek
    Od: Sta<e...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanie nastepujacej tresci.
    Przyszedl do mnie komornik z nakazem zaplaty 6400 PLN z czego kwota
    podstawowa wynosi 2990 PLN a cala reszta to odsetki oraz koszty postepowania.
    Czy moge sie ubiegac o umorzenie odsetek i kosztow postepowania lub czy
    mozliwe sa jakies raty. Co sie robi w takiej sytuacji nie mam pojecia. Jeswtem
    niepracujacy i nie posiadam takiej kwoty.
    Z gory dziekuje za wszelkie rady i sugestie

    -> http://usenet.pomocprawna.info