  • Data: 2009-04-23 19:50:12
    Temat: Czy jest to przestępstwo?
    Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem na Allegro pewien przedmiot za kwotę 700zł
    Otrzymałem towar nie zgodny z tym co kupiłem.
    Po pierwsze niezgodność cenowa towar który mi przysłano firma od której
    kupiłem sprzedawała na swoich aukcjach taniej.
    Odesłałem towar czekam 3 tygodnie i ciągłe głupawe pytania czy chcę reklamować
    towar itp.
    Skoro wyraźnie napisałem pięć e-maili o co mi chodzi dokładnie też wiem ze
    towaru który zalicytowałem juz dawno nie posiadali.

    Czy jest to wyłudzenie? Jestem w stanie udowodnić że celowo przetrzymują
    pieniądze odwlekając zwrot .Tak wynika z komentarzy innych oszukanych
    użytkowników.
    JEŻELI WNIOSĘ POZEW CYWILNY CZY W CHWILI GDY ZWRÓCA PIENIĄDZE SPRAWA JEST
    ZAKOŃCZONA? CZY MOŻNA KONTYNUOWAĆ POSTĘPOWANIE?
    W końcu trzymają moje pieniądze bezprawnie.

    Pozdrawiam

    PS. Czy gdy zakładam sprawę to strona pozwana ma obowiązek zgłosić się na
    wyjaśnienia do prokuratury w miejscu gdzie złożony jest pozew. Gdyż jest to
    duża odległość od siedziby pozwanej firmy (400 km). Gdzie odbywa się sprawa
    sądowa? Czy w obszarze gdzie znajduje się najbliższy sąd?