  • Data: 2009-04-23 20:27:12
    Temat: Re: Czy jest to przestępstwo?
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6929.00000208.49f0c674@newsgate.onet.pl...
    > Kupiłem na Allegro pewien przedmiot za kwotę 700zł
    > Otrzymałem towar nie zgodny z tym co kupiłem.
    A co było niezgodne?
    > Po pierwsze niezgodność cenowa towar który mi przysłano firma od której
    > kupiłem sprzedawała na swoich aukcjach taniej.
    To chyba o niczym nie świadczy.
    Często widzę że ten sam sprzedawca sprzedaje tan sam towar po róznej cenie.
    Ale to chyba nie jest przestępstwo ?

    > Odesłałem towar czekam 3 tygodnie i ciągłe głupawe pytania czy chcę
    > reklamować
    > towar itp.
    Jeżeli opisałeś sprzedawcy swój problem tak jak tutaj to nie dziw się że cię
    nie zrozumiał.

    > Skoro wyraźnie napisałem pięć e-maili o co mi chodzi dokładnie też wiem ze
    > towaru który zalicytowałem juz dawno nie posiadali.

    A co w tych e-mailach chciałeś?

    > Czy jest to wyłudzenie?
    Tak. Ewidentnie wygląda, że chcesz wyłudzić od jakiegoś sprzedawcy
    przynajmniej różnicę w cenie.

    --
    PawełJ