  • 21. Data: 2007-05-22 15:11:34
    Temat: Re: Czy coś mi grozi ...
    Od: m...@o...pl

    > UWAGA! W tym domu mieszka osoba która nie oddaje pieniędzy
    >
    > Pomowienie...
    > ze 3 lata w zawiasach...

    Czy taka wersja "nie oddaje MI pieniędzy" też podpada pod pomówienie?

  • 22. Data: 2007-05-22 18:03:21
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Tue, 22 May 2007 14:42:41 +0200, rympal napisał(a):

    > Pomowienie...

    Pomowienie to chyba jakby to byla nieprawda?

    --
    marcin

  • 23. Data: 2007-05-22 20:39:16
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >UWAGA! W tym domu mieszka osoba która nie oddaje pieniędzy

    O matko, jestes w wieku przedszkolnym czy co, ze chcesz sie bawic w takie
    rzeczy? Idz do sadu a wyrok/komornik zrobi na nim wieksze wrazenie, niz
    twoje karteczki, ktore on bedzie zrywal szybciej niz ty wieszal

    Angie