  • 11. Data: 2007-05-22 11:54:15
    Temat: Re: Czy coś mi grozi ...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Samolnik wrote:

    > Ja bym dał w ryj
    > Po prostu

    A potem byś bulił odszkodowanie, dresie prymitywny...

  • 12. Data: 2007-05-22 12:09:28
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 22 May 2007 04:50:16 -0700, m...@o...pl napisał(a):

    > A gdyby było napisane: "nie oddaje MI pieniędzy" ?

    Przechodnie będą mieli ubaw i dostaniesz mandat za rozklejanie ulotek
    bez zezwolenia ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 13. Data: 2007-05-22 12:42:41
    Od: "rympal" <r...@a...se>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    za powieszenie na ogrodzeniu u osoby która jest mi winna
    pieniądze kartki z treścia:
    UWAGA! W tym domu mieszka osoba która nie oddaje pieniędzy

    Pomowienie...
    ze 3 lata w zawiasach...

    rym

  • 14. Data: 2007-05-22 12:52:22
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 22 May 2007 13:54:15 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A potem byś bulił odszkodowanie, dresie prymitywny...

    Żona do męża:
    - Wiesz że dzisiaj jest nasza 25 rocznica ślubu?
    Mąż mruczy do siebie:
    - Gdybym ją wtedy zabił to już bym wyszedł...

    ;-)

    Pozdraiam,
    Henry

  • 15. Data: 2007-05-22 13:02:32
    Od: "rympal" <r...@a...se>

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:55mpued1j0r2.dfd87kr11jpg$.dlg@40tude.net...

    > Przechodnie będą mieli ubaw i dostaniesz mandat za rozklejanie ulotek
    > bez zezwolenia ;-)

    bez jakiego zezwolenia?
    nie ma zakazu rozlepiania ulotek na prywatnych plotach. Co najwyzej
    wlasciciel plota moze wezwac goscia do usuniecia ulotki albo usunac we
    wlasnym zakresie i koszty usuniecia egzekwowac

    rym

  • 16. Data: 2007-05-22 13:45:21
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    rympal napisał(a):
> [...]
    > wlasciciel plota moze wezwac goscia do usuniecia ulotki albo usunac we
    > wlasnym zakresie i koszty usuniecia egzekwowac

    bzdura
    art 63 a kw

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie

  • 17. Data: 2007-05-22 13:46:46
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    rympal napisał(a):
> [...]
    > pieniądze kartki z treścia:
    > UWAGA! W tym domu mieszka osoba która nie oddaje pieniędzy

    ??? a teraz poprosze o podstawe prawna, za pomowienie grozi do roku, lub
    do dwoch jeZlei za pomoca srodkow masowego przekazu zostalo dokonane.

    P.

  • 18. Data: 2007-05-22 14:07:06
    Od: "rympal" <r...@a...se>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f2us4s$q8f$1@inews.gazeta.pl...

    > bzdura
    > art 63 a kw

    masz racje.
    komunistyczny przepis...i martwy...

    rym

  • 19. Data: 2007-05-22 14:12:52
    Od: "rympal" <r...@a...se>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f2us7i$q8f$2@inews.gazeta.pl...
    ps.com...

    > ??? a teraz poprosze o podstawe prawna, za pomowienie grozi do roku, lub
    > do dwoch jeZlei za pomoca srodkow masowego przekazu zostalo dokonane.

    to super :-)
    to sie Mark00 ucieszy, zawsze to 2 lata mniej...

    rym

  • 20. Data: 2007-05-22 14:43:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    rympal wrote:
> [...]
    > pieniądze kartki z treścia:
    > UWAGA! W tym domu mieszka osoba która nie oddaje pieniędzy

    Coś ci się lata pomnożyły. Plus pomówienie kogo? Budynku? ;)