  • Data: 2005-05-05 10:05:58
    Temat: Czy bank musi usunąć dane osobowe z BIK-u
    Od: Monika<j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przeczytałam na stronie GIODO- Wyrok z dnia 25.08.2004 Sygn.akt SA/Wa
    547/04, który mówi, że

    bank musi usunąć dane osobowe z BIK-u po spłaceniu całego kredytu przez
    kredytobiorcę , bądź po zamknięciu rachunku bankowego w danym banku. Mam
    pytanie , czy w tej sytuacji banki będą automatycznie usuwać dane osobowe
    kredytobiorcy i czy to należy teraz do ich obowiązku, czy też należy się do banku
    zwrócić pisemnie o usunięcie wpisów. Otrzymałam rejestr z BIKu ,gdzie widnieją
    kredyty jeszcze z roku 1996,1998,1999,które były regularnie spłacane a nadal
    tam są wpisy.

    -> http://usenet.pomocprawna.info