  • Data: 2005-05-05 13:17:59
    Temat: Re: Czy bank musi usunąć dane osobowe z BIK-u
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <d5d00v$uab$2@opal.futuro.pl> jureq napisal(a):

    > Ja bym się cieszył. Zwiększa to twoją wiarygodność kredytową. Rozumiem,
    > że w tych wpisach jest podane, że kredyt był regularnie spłącany.

    Chyba przedwcześnie bys się cieszył.
    Każdy miecz ma dwa ostrza. A kij dwa końce.
    Gdy z jakichś powodów razu pewnego miałbyś kłopot ze spłatą kredytu(za-
    kładam- że nie w wyniku dcelowego działania) i chciałbyś (po latach)
    wziąć inny6 kredyt, sprawa sprzed lata zaciążyła by ci na pewno kula
    u nogi.
    Banki bezprawnie przetrzymują rejestry kredytobiorców przez wiele lat.
    Opierają się w tym działaniu na swych WERWNĘTRZNYCH regulaminach.
    Które są PRAWEM, ale tylko dla nich samych.
    Kredytobiorców obowiazują inne ustalenia.
    Których jeszcze nie uchwalono. To tak nawiasem.......

    :\

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848,gg:1100100111000000111010