  • 1. Data: 2010-05-11 11:50:49
    Temat: Czy Państwowa Komisja Wyborcza znieważyła PUBLICZNIE Państwowy Rejestr Karny? [kandydat Lepper]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    http://www.rp.pl/artykul/474047_PKW_zaluje_i_Leppera
    _rejestruje.html
    <cytat>
    Szef Państwowej Komisji Wyborczej Stefan Jaworski powiedział, że
    decyzja o odmowie rejestracji była podjęta w trybie prawidłowym, ale
    oparto ja na nieprawdziwych danych z Krajowego Rejestru Karnego.
    </cytat>

    http://wyborcza.pl/1,75248,7867871,PKW__Lepper_bedzi
    e_kandydowal_na_prezydenta.html
    <cytat>
    2010-05-11, ostatnia aktualizacja 2010-05-11 13:25
    Andrzej Lepper zapowiedział wczoraj odwołanie od decyzji
    PKW. Podkreślał swoje zdziwienie uzasadnieniem odmowy. Jak podkreślał,
    uzasadnienie nie dotyczy tych artykułów, z których on był
    sądzony. Lider Samoobrony powiedział, że nigdy nie był ścigany z
    oskarżenia publicznego. Trybunał Konstytucyjny orzekł, że ściganie go
    z artykułu 226, na który powołuje się PKW, nie było zgodne z
    Konstytucją.Zdaniem Leppera, takie orzeczenie źle to świadczy o
    administracji sądowej. Jutro prawnicy przywódcy Samoobrony mają
    pracować nad odwołaniem.
    </cytat>

    Odmowa rejestracji (odwołana/"unieważniona"):
    http://www.pkw.gov.pl/gallery/19/63/69/196369/0-3-10
    _odmowa_rejestracji.pdf

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Na złodzieju czapka gore.

  • 2. Data: 2010-05-11 13:56:26
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/2168019%2C11%2C1%2C1%2Cite
    m.html
    <cytat>
    Jednak - jak poinformował Jaworski - PKW otrzymała wiadomość, że w
    lipcu 2009 roku Sąd Najwyższy wznowił postępowanie wobec Leppera w
    kwestii, która była podstawą do odmowy rejestracji. Sprawa znieważenia
    Cimoszewicza została przekazana do ponownego rozpatrzenia, a następnie
    Sąd Okręgowy w Warszawie umorzył w grudniu 2009 r. postępowanie w tej
    sprawie z powodu przedawnienia.
    Jaworski podkreślił, że nie zostało to odnotowane w Krajowym Rejestrze
    Karnym ani na odpisie prawomocnego wyroku, którym dysponowała PKW.
    </cytat>

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Poczekaj miesiąc, zanim zaczniesz chwalić konia i rok zanim

  • 3. Data: 2010-05-12 08:59:53
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > Jaworski podkreślił, że nie zostało to odnotowane w Krajowym Rejestrze
    > Karnym ani na odpisie prawomocnego wyroku, którym dysponowała PKW.

    umorzyl ale PKW ma prawomocny wyrok ????

    Icek

  • 4. Data: 2010-05-12 09:00:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 12 May 2010 10:59:53 +0200, Icek napisał(a):

    > umorzyl ale PKW ma prawomocny wyrok ????

    Wyrok był prawomocny, ale skoro SN uwzględnił kasację, to w ogóle
    przestał być. Cała tajemnica.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 5. Data: 2010-05-12 09:31:43
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> pisze:

    > Wyrok był prawomocny, ale skoro SN uwzględnił kasację, to w ogóle
    > przestał być. Cała tajemnica.

    Dla mnie "jako nie prawnika" dziwne (nielogiczne/niefunkcjonalne) jest
    że to nie sam SN miał obowiązek usunąć/skomentować ten wpis.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    W adwenta same posty i święta.

  • 6. Data: 2010-05-12 09:46:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 12 May 2010 11:31:43 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

    > Dla mnie "jako nie prawnika" dziwne (nielogiczne/niefunkcjonalne) jest
    > że to nie sam SN miał obowiązek usunąć/skomentować ten wpis.

    Wydaje mi się (ale tylko wydaje), że sąd kasacyjny nigdy nie zajmuje się
    wykonaniem swoich wyroków. Całą papierologią zajmują się sądy instancyjne.