  • Data: 2009-10-02 11:23:00
    Temat: Czas pracy a prawo...
    Od: ArtiK <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Pracuje w firmie informatycznej na podstawie umowy o prace na czas
    nieokreslony.
    Moj pracodawca wymaga ode mnie pracy przez 8h i 45min przy czym 45min
    mam (wg niego) przeznaczyć "na lunch".
    Moje pytanie to : jak to ma sie w stosunku do prawa pracy? Czy nie
    jest tak ze pracujac przy komputerze, na kazda godzine pracy przypada
    5 minut przerwy WLICZONEJ w czas pracy? Czy pracujac 8h nie mam
    ustawowego czasu 15min (?) przeznaczonego na posilek - rowniez
    wliczonego w czas pracy? Jak wyglada sprawa narzucenia 45min przerwy
    przez pracodawce? czy to legalne?

    Pozdrawiam!
    Artur