    From: "aSuS" <l...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Cyfra + - problemy po rozwiazaniu umowy!!!
    Date: Sun, 18 May 2003 14:53:31 +0200

    Witam

    Jakis rok temu przed samym polaczeniem cyfry z wizja zakupilem pakiet cyfra
    + w promocji za ponad 800 pln platne z gory. Po jakims czasie z pelnego
    pakietu zniknelo kilka programow m.in. "Seasons". Od tamtej pory
    powiedzialem sobie ze rozwiazuje umowe za takie numery. Wiedzialem ze ludzie
    maja problemy z rozwiazaniem umowy wiec pilnowalem sie i po nadejsiu pisma w
    ktorym byla zawarta data do ktorej mozna rozwiazac umowe od razu pobieglem
    do punktu Cyfry i rozwiazalem z dniem xx . Po dacie konca umowy poszedlem
    jeszcze raz aby w systemie sprawdzili czy umowa rozwiazana i okazalo sie ze
    wszystko jest ok i umowa rozwiazana. Teraz trzeba zwrocic sprzet. Zawiozlem
    sprzet ale gosc mowi ze nie ma jeszcze 2 kabli i nie przyjmie. Ok pojechalem
    do domu znalazlem jeden kabel spakowalem i powiedzialem siostrze zeby
    zawiozla. No i minal tydzien lub 2 no i siostra zawiozla tuner doplacajac za
    brakujacy kabel.

    Myslalem ze wszystko jest ok a tu przychodzi pismo ze w zwiazku z
    przekroczeniem terminu oddania tunera musze zaplacic 300 pln KARY!!!!!!!!!!!
    300 pln!!!!!!

    teraz moje pytanie:

    1) Czy jest w umowie jakis termin oddania sprzetu i jest wymieniona kara 300
    pln?!!!
    Mysle ze przeginaja na maxa.

    2) Jestem studentem i umowa jest na mnie - czy jest jakas mozliwosc
    sciagniecia przez nich kasy ze mnie jezeli nie pracuje?? Mam 23 lata???

    3) Ostatnio przyszlo pismo ze jak nie zaplace to sprawe kieruja do sadu i do
    jakies Firmy WIndykacyjnej - banda zlodzieji.

    Wydalem 800 pln za rok z gory a oni takie szopki jeszcze ostawiaja.

    prosze o rade