  • 1. Data: 2003-05-18 12:53:31
    Temat: Cyfra + - problemy po rozwiazaniu umowy!!!
    Od: "aSuS" <l...@p...pl>

    Witam

    Jakis rok temu przed samym polaczeniem cyfry z wizja zakupilem pakiet cyfra
    + w promocji za ponad 800 pln platne z gory. Po jakims czasie z pelnego
    pakietu zniknelo kilka programow m.in. "Seasons". Od tamtej pory
    powiedzialem sobie ze rozwiazuje umowe za takie numery. Wiedzialem ze ludzie
    maja problemy z rozwiazaniem umowy wiec pilnowalem sie i po nadejsiu pisma w
    ktorym byla zawarta data do ktorej mozna rozwiazac umowe od razu pobieglem
    do punktu Cyfry i rozwiazalem z dniem xx . Po dacie konca umowy poszedlem
    jeszcze raz aby w systemie sprawdzili czy umowa rozwiazana i okazalo sie ze
    wszystko jest ok i umowa rozwiazana. Teraz trzeba zwrocic sprzet. Zawiozlem
    sprzet ale gosc mowi ze nie ma jeszcze 2 kabli i nie przyjmie. Ok pojechalem
    do domu znalazlem jeden kabel spakowalem i powiedzialem siostrze zeby
    zawiozla. No i minal tydzien lub 2 no i siostra zawiozla tuner doplacajac za
    brakujacy kabel.

    Myslalem ze wszystko jest ok a tu przychodzi pismo ze w zwiazku z
    przekroczeniem terminu oddania tunera musze zaplacic 300 pln KARY!!!!!!!!!!!
    300 pln!!!!!!

    teraz moje pytanie:

    1) Czy jest w umowie jakis termin oddania sprzetu i jest wymieniona kara 300
    pln?!!!
    Mysle ze przeginaja na maxa.

    2) Jestem studentem i umowa jest na mnie - czy jest jakas mozliwosc
    sciagniecia przez nich kasy ze mnie jezeli nie pracuje?? Mam 23 lata???

    3) Ostatnio przyszlo pismo ze jak nie zaplace to sprawe kieruja do sadu i do
    jakies Firmy WIndykacyjnej - banda zlodzieji.

    Wydalem 800 pln za rok z gory a oni takie szopki jeszcze ostawiaja.

    prosze o rade

  • 2. Data: 2003-05-18 19:41:12
    Temat: Re: Cyfra + - problemy po rozwiazaniu umowy!!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | 1) Czy jest w umowie jakis termin oddania sprzetu i jest wymieniona kara
    300
    | pln?!!!
    | Mysle ze przeginaja na maxa.

    Zajrzyj do umowy. Jak celnie zwykła zauważać tu pewna nasza koleżanka -
    jasnowidzów wśród nas nie ma. Tym bardziej, że te umowy zmieniały się w
    czasie.

    | 2) Jestem studentem i umowa jest na mnie - czy jest jakas mozliwosc
    | sciagniecia przez nich kasy ze mnie jezeli nie pracuje?? Mam 23 lata???

    Jeśli otrzymają tytuł wykonawczy - zakładając, że opłata im się należy - to
    10 lat od wydania tytułu. No i chwile będą Cię nękać pismami. Czyżbyś w
    obecnym sanie posiadania zamierzał pozostawać do 35 roku życia? Jeśli tak,
    to faktycznie raczej tego nie zwindykują.

    | 3) Ostatnio przyszlo pismo ze jak nie zaplace to sprawe kieruja do sadu i
    do
    | jakies Firmy WIndykacyjnej - banda złodziei.

    Do sądu, to OK. Skoro nie czujesz się zobowiązany, to muszą Ci udowodnić, że
    jesteś. Firma windykacyjna, to w sumie ich sprawa. Skoro chcą płacić, to co
    Cię to obchodzi. A co do podejrzenia zorganizowanej grupy przestępczej, to
    należy najpierw się zastanowić nad zasadnością ich roszczeń. W sumie byłeś
    zobowiązny do zwrotu w terminie tego całego kramu i tego nie dopełniłeś.
    Skoro w umowie przewidziano karę za to, to nie widzę innego wyjścia, jak
    zapłacić.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-