  • Data: 2003-04-28 08:57:04
    Temat: Cyfra + inaczej
    Od: "rojo" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A może tak samo ale się nie doczytałem
    Mam problem z firmą (normalka jak zauważyłem) ale troche innej natury
    Otórz stałem się ich klientem bez mojej wiedzy i zgody. Albo ktoś zrobił mi
    bardzo głupi dowcip, albo nie wiem co... Sprawa wygląda tak że od jakiegoś
    czasu zaczęły mi przychodzić do domu rachunki za Canal+ którego nigdy
    nigdzie nie zamawiałem. Na początku olałem sprawę (niech mnie odetną :)),
    przyszły jakieś rzeczy od nich (prawdopodobnie dekodery) odmówiłem przyjęcia
    tego sprzętu, a jak przyszedł następny rachunek i zrobiło mi się 1600 PLN do
    zapłaty to się wkurzyłem i zacząłem wyjaśniać sprawę. Po 3 faksach i 10
    telefonach ustaliliśmy że to jakaś bzdura i mieli wyjaśnić i odpowiedzieć.
    Oczywiście nie zadzwonili, a ja zapomniałem o sprawie myśląć że już jest
    zamknięta, a tu dostaje polecony od firmy windykacyjnej że albo zabulę albo
    mnie zwindykują. No to mnie strzliło... Jak można im wleść na głowę bo
    kompletnie nie mam pojęcia, jakiś urząd ochrony konsumenta? Jakieś inne
    praktyki w takiej sytuacji? Teraz to już mam misje narobienia im jak
    największej ilość kwachu za takie akcje jakie oni odwalają.
    Jakie propozycje, co mogę jeśli w ogóle coś...

    Wojtek Rojek
    --
    Rojo
    www.fpff.pl