  • 41. Data: 2022-02-03 17:54:55
    Temat: Re: Ćwiczenie praktyczne z "logiki" prawniczej i "nieskarżalności" - sprawa Whoopi G.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Feb 2022 17:30:56 +0100, Kviat wrote:

    > Widzę, że policmajster jak zwykle się pogubił, bo sam sobie przeczy.

    > Bo rasę się dziedziczy i jakoś trzeba było uzasadnić głąbom potrzebę
    > eksterminację ras podludzi.

    No ale potrzebe eksterminacji ras podludzi, czy potrzebe eliminacji
    wyznania zydowskiego.
    Szczegolnie ze jak pewnie pamietasz, to Hitler byl awyznaniowy,
    po Zydach pewnie by kler ... moze nie wymordowal, ale zminimalizowal.

    > Z taką samą skutecznością mógłbyś doszukiwać się logiki w mordorjuris,
    > onr i ich klonach, w kościele i jego klonach, oraz w pisie i jego klonach.
    > I w konfederacji.

    W obecnym ONR nawet nie probuje, ale w latach miedzywojennych ...
    Zydów u nas duzo. I konflikty spoleczne powodowali, choc w tych latach
    to chyba juz nie.

    A w Niemczech chyba mniej.
    Gdzies tam piszą, ze stanowili 4% ludnosci Berlina, a to najwieksze
    skupisko ... ilosciowo zapewne, nie procentowo.

    A dzis ... moze ja sie mylę, i faktycznie nadal Żydzi i masoni rządzą
    Polską, a ja tego nie dostrzegam :-)

    J.

  • 42. Data: 2022-02-03 19:49:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.02.2022 o 16:02, J.F pisze:
    > Patrz pierwszy post - cos tam powiedziala i stad afera.
    > Gdyby nie byla znaną osobą, to by nikt nie zwrocil uwagi.
    > Choc z takim nazwiskiem ... Żydówa jak nic:-)

    No więc nie widzę problemu w zwracaniu uwagi, ale wskazywanie jej jako
    wykładni tematu, to już moim zdaniem sensu nie ma.

    --
    Robert Tomasik

  • 43. Data: 2022-02-03 19:51:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.02.2022 o 17:14, ąćęłńóśźż pisze:

    > To taka jedna kolorowa, której sprzedawczyni w szwajcarskim sklepie z
    > torebkami Gucci nie chciała podać czegoś półki.

    I dlatego uważa się, że jest jakimś "guru" w zakresie ras ludzkich?

    --
    Robert Tomasik

  • 44. Data: 2022-02-03 19:54:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.02.2022 o 16:29, J.F pisze:
    > Ale co - mordowanie dla samego mordowania?

    Może Cię to zaskoczy, ale cel morderstwa ma tak jakby dla mnie wtórne i
    nieistotne znaczenie. Trzeba być psychicznym, by wpaść na pomysł
    wymordowania kilku milionów ludzi tylko z tego powodu, ze są potomkami
    wyznawców jakiejś tam religii. Pobudki, którymi kieruje się osoba chora
    psychicznie nie są do zrozumienia dla większości.

    --
    Robert Tomasik

  • 45. Data: 2022-02-03 19:56:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.02.2022 o 16:21, Kviat pisze:
> [...]
    > religijna."
    > To to jak w końcu? Wyznanie nie miało większego znaczenia, czy była to

    Przeczytaj, coś sam napisał i jak nadal będziesz miał wątpliwości co do
    mojego stanowiska, to spróbuj jakoś tak zadać pytanie, bym zrozumiał, w
    czym masz problem.

    --
    Robert Tomasik

  • 46. Data: 2022-02-03 20:03:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.02.2022 o 17:20, ąćęłńóśźż pisze:

    > Daj spokój, religią się nikt nie przejmował. To była reakcja na
    > działania ekonomiczne Żydów. Rodzaj rewolucji przeciw nadużywaniu
    > pozycji i powiązań ekonomicznych. U nas też"chłopi Panów piłą
    > rżnęli". A gdybyś był właścicielem sklepu polskiego czy niemieckiego
    > w zażydzonym miasteczku lub innym lokalnym przedsiębiorcą to być
    > wiedział, o co chodzi. Rozpytaj jeszcze żyjących, jak było - jak
    > żydzi niszczyli wszelką konkurencję.

    Żydzi zawsze preferowali wzajemne popieranie się. Byli mniejszością. Nie
    wiem, czy Hitlerowi do końca o to chodziło. Moim zdaniem, to było tak,
    że generalnie chciał wymordować wszystkich poza Aryjczykami. Zaczął od
    Żydów i Romów, bo o kogoś musiał. Nie mógł jednocześnie wszystkich
    zacząć mordować. Po wymordowaniu Żydów pewnie by sobie wybrał jakąś inną
    grupę. Równie dobrze mógł wymyślić powód do mordowania wszystkich na
    literę "A". Chodziło, by mordować stopniowo i wykorzystywać fakt, że
    pozostali nie są zainteresowani problemem.

    Tu Żydzi i Romowie się do tego nadawali o tyle, że jako mniejszości byli
    zantagonizowani z pozostała częścią społeczeństwa. Było ciche
    przyzwolenie społeczeństwa na gorsze ich traktowanie. O możliwości
    wymordowania 1/3 populacji chyba po prostu nikt poważnie nie myślał.

    --
    Robert Tomasik

  • 47. Data: 2022-02-03 20:06:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.02.2022 o 16:04, ąćęłńóśźż pisze:

    > Przecież istnieje rasa semicka, podobnie jak np. kaukaska, nordycka
    > czy mongolska. I jakoś w Stanówku można dawać ogłoszenia 'looking for
    > WASP to share a flat (interviews on Friday)'.

    Ja nie neguję istnienia ras, tylko mylenia tego z potomkami ludzi
    określonego wyznania.

    --
    Robert Tomasik

  • 48. Data: 2022-02-03 20:11:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > No więc nie widzę problemu w zwracaniu uwagi, ale wskazywanie jej jako
    > wykładni tematu, to już moim zdaniem sensu nie ma.

    To że nie jest źródłem wykładni znaczy że ją można/należy opierdalać
    w trybie "wielkie halo" choćby na słabych podstawach?

    Mnie najbardziej wkurwiło jak łałtorytety na miarę BBC "musiały"
    przyciąć jej wypowiedź. Dla mnie sporym kurewstwem jest opierdalanie
    nie za to co człowiek powiedział z cytowaniem "słowo w słowo" ale za to
    co się barwnie opisuje że powiedział. Wykręcić znaczenie po wyrwaniu z
    kontekstu byle pierdoła i partacz potrafi. *Dla mnie* kto "skraca" ten
    "może" kręcić.

    --
    A. Filip

  • 49. Data: 2022-02-03 20:20:10
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > wyznawców jakiejś tam religii. Pobudki, którymi kieruje się osoba
    > chora psychicznie nie są do zrozumienia dla większości.

    Adolf H. wymordował osobiście czy za pomocą państwa Niemieckiego?

    Gdyby wymordował osobiście i własnoręcznie przyznałbym ci 100% racji.
    Gdy wymordowało państwo Niemieckie pod jego przewodem (bardzo
    zorganizowane grupy wielu+ osób) rację masz "śladową" IMHO.
    Jak wolisz "Liczy się co Niemcy (milionami) kupili że Holocaust
    przeprowadzili".

    --
    A. Filip

  • 50. Data: 2022-02-03 20:47:08
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > nieistotne znaczenie. Trzeba być psychicznym, by wpaść na pomysł
    > wymordowania kilku milionów ludzi tylko z tego powodu, ze są potomkami

    Z powodu, że byli podludźmi.
    Mordowali również podludzi wierzących w inne religie, podludzi
    homoseksualnych, ateistów, upośledzonych. Hitler miał w dupie ich religie.
    Doskonale wiedział, że do zbrodni różnych ludzi pcha różna motywacja.
    Jednych motywował religią, innych nierównościami majątkowymi, jeszcze
    innych antykomunizmem. Ale fundamentem był podział na rasę nadludzi i
    podludzi, a nie jakaś tam religia. Żydzi raz byli przedstawiani jako
    masoni, innym razem jako komuniści, a jeszcze innym jako robactwo. Każdy
    głąb mógł sobie wybrać co mu pasowało.
    W SS służyli również muzułmanie i jakoś Hitlerowi to nie przeszkadzało.

    > Pobudki, którymi kieruje się osoba chora
    > psychicznie nie są do zrozumienia dla większości.

    Ale są znane. Możesz się o nich dowiedzieć z podręczników historii zanim
    zaczniesz pisać głupoty w internecie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr