  • 61. Data: 2005-12-04 19:47:22
    Temat: Re: Co? dla solidaryzuj?cych się z pielęgniarkami :-(
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:7b2a6$439327ae$5112dda5$12025@news.chello.pl...

    > Zle napisalem - wyjmowanie w celu zrobienia zdjec. Czy na ktorymkolwiek z
    > tych zdjec widnialy czynnosci rutynowe?

    w omencie przenoszenia na wage moglo byc przylozone do keiszeni, kurde alez
    to rtrudne do wymyslenia...

    P.

  • 62. Data: 2005-12-04 19:50:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nigdy nie twierdziłem, że to była brutalność etc.
    > Ale też nie można bagatelizować tego, co zrobiły.
    > IMHO było tak, że chciały porobić zdjęcia podczas normalnych czynności,
    > ale potem małe kroczki - najpierw wzięcie w rękę, a potem kieszeń.
    > Wszelako taka głupota musi skończyć się konsekwencjami.

    tak ale nie jest to bandytyzm . poplenily glupote, beda mialy sprawe karna i
    dobrze, ale nie wono na ich szkode popelniac przestepstwa tylko po to by
    show zrobic,

    > Faktem jest, że ta czynność nie ma nic wspólnego z JAKIMIKOLWIEK
    > zasadami postępowania z wcześniakiem i wiąże się z określonym ryzykiem,
    > o którym te osoby z racji zawodu i miejsca pracy powinny wiedzieć.

    tak jest i maja sprawe karna.

    > A skoro to zlekceważyły, to nie można ich tłumaczyć w głupi sposób.

    ani tez odbierac praw i podawac nieprawde. A jezlei tak jest to kazdy
    powinien poniesc konekwencje i wcale nie jest to na zasadzie ze "prawo
    chroni przestepcow i bandytow".

    Tu sie moj sprzeciw pojawil.

    P.

  • 63. Data: 2005-12-04 19:52:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wchodzac w skrajny ton polemiki po stronie "pielegniarek" z pewnoscia nie
    > wypadasz lepiej ode mnie, sterczacego po drugiej stronie barykady. Zas co
    > do powyzszego Twego tekstu... na szczescie mamy jeszcze w naszym
    > "kochanym" kraju strzepki moralnosci i jego brzmienie nie wymaga
    > komentarza. EOT.

    powiedz kolego o sadzisz o pomysle Zriobro przeksztalcenia Lincz w obrone
    koneiczna?
    Chce Twoj poglad poznac dlatego pytam, tak OT.

    P.

  • 64. Data: 2005-12-04 19:54:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Na poparcie teorii, ze bylo to nieszkodliwe nie ma ani jednego argumentu.

    a kto tuaj twierdzi ze bylo to nieszkodliwe? Wskaz konretnie w tym watku z
    podaniem ID posta.

    P.

  • 65. Data: 2005-12-04 19:56:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Podejrzewam, że opinia będzie taka, że nie uda się wykazać związku
    > przyczynowego między śmiercią 1 dziecka a "zabawami" pielegniarek.

    to jzu prokuratura stwierdzila po sekcji.

    P.

  • 66. Data: 2005-12-04 20:00:10
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Przemek R... napisał/a:
    >tak ale nieodpowiedzialnosc nie jest bandytyzmem
    Zgoda.
    Ja tylko walczę z "obroną" w stylu Andrzejka, że to "nic takiego".

  • 67. Data: 2005-12-04 20:02:18
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Przemek R... napisał/a:
    >w omencie przenoszenia na wage moglo byc przylozone do keiszeni
    Niezgodnie z wszelkimi procedurami postępowania z noworodkiem - wbrew
    pozorom na oddziałach neonatologicznych są często dokładnie opisane
    procedury, jak nosić takie dziecko.

  • 68. Data: 2005-12-04 20:02:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał w wiadomości news:0ki6p1hckrsvep06qi30q68h5tl1t2pgl7@4ax.com...
    > Zgoda.
    > Ja tylko walczę z "obroną" w stylu Andrzejka, że to "nic takiego".

    to juz ustala biegli. Tego nie wiem.

  • 69. Data: 2005-12-04 20:04:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:smi6p1l9lpt1lide0tb9o100c7oaons07n@4ax.com...
    > Niezgodnie z wszelkimi procedurami postępowania z noworodkiem

    ale ja nietwierdze ze jest inaczej :-)

    - wbrew
    > pozorom na oddziałach neonatologicznych są często dokładnie opisane
    > procedury, jak nosić takie dziecko.

    spoko, nie twierdze ze jest inaczej, twoierdze ze nie musialo by
    cspecjalnie do tego celu wyjete
    co jest za trudne dla np tugera do zrozumienia

    P.

  • 70. Data: 2005-12-04 20:04:56
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Przemek R... napisał/a:
    >tak ale nie jest to bandytyzm
    Zgoda - mi chodziło tylko o "obronę" w stylu Andrzejka, że to "nic
    takiego".

    BTW. Polska neonatologia, że mamy takiego samorodnego "geniusza"
    neonatologii jak Andrzejek. :-)))