  • Data: 2002-08-12 09:19:42
    Temat: Co zrobic z takim dluznikiem
    Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow,
    Mam taki problem. Dla pewnej firmy "X" z branzy elektronicznej wykonalem
    kilka projektow.
    Wg. naszej slownej umowy - firma "X" miala otrzymac z mojej strony
    dokumentacje, kody zrodlowe, itp.
    Powstalo rowniez kilka dzialajacych ukladow, ktore zostaly sprzedane
    klientom firmy "X" przez firme "X".
    Byloby nam razem fajnie, gdyby nie fakt, ze firma "X" nie uregulowala do tej
    pory ze mna calej naleznosci za ww. projekty.
    Nie mamy podpisanej zadnej wiazacej nas umowy. Jedynym sladem naszej
    wspolpracy sa dwa przelewy z konta firmowego firmy "X" na moj ROR.
    tytuly przelewow - "zalegle rozliczenie", "zaliczka"
    Czy w swietle prawa - prawa autorskie do projektow naleza sie mnie ? Czy
    firmie "X" ?
    Czy moge zaczac wspolprace z firma "Y" oferujac jej sprzedaz projektow
    wykonanych dla firmy "X" ?
    Pomijam oczywiscie umowe dzentelmenska...

    dziekuje za odpowiedzi

    Pelos