    From: "Maciek" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co zrobić? Skomplikowana sytuacja prawna samochodu
    Date: Thu, 17 Apr 2003 22:34:09 +0000 (UTC)

    Witam. Chcę kupić samochód, który ma dwóch współwłaścicieli. Problem w tym,
    że jeden z nich już nie żyje. Nie został też przeprowadzony proces spadkowy,
    czyli teoretycznie podział tej części własności samochodu odbywa się jakby "z
    urzędu". Jeżeli dobrze myślę, to jest troje krewnych, którym należą się
    prawa - żona zmarłego (współwłaścicielka auta) i dwoje dzieci (już dorosłe
    osoby). Co należy zrobić, aby samochód ten został sprzedany? Czy można kupić
    samochód od 3 osób naraz? Jak wtedy należałoby podpisać umowę? A może trzeba
    to rozwiązać w jakiś inny sposób? Dodam jeszcze, że na szczęście te wszystkie
    osoby to moja rodzina i wszyscy wyrażają chęć sprzedaży.