  • Data: 2002-11-19 10:04:48
    Temat: Co zmienic w polskim prawie! ?
    Od: "&RJU" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!!
    Zastanawia mnie ostatnio co nalezaloby zmienic w polskim prawie, zeby cale
    panstwo sprawniej dzialalo i bylo mniej przestepstw gospodarczych i np,
    korupcji? Czy na przyklad nie zrobic brutalnie ale skutecznie, ze za
    jakakolwiek defraudacje panstwowych pieniedzy po krutkim( choc to chyba
    niemozliwe w Polsce) procesie wyrokiem skazujacym nastepowaloby calkowity
    przepadek mienia ( nie tylko zdefraudowanego). Chyba wtedy korupcja w Polsce
    bylaby mniejsza- odechcialoby sie krasc! :-) Mam zatem pytanie co wy
    chcielibyscie zmienic( majac wladze) w polskim prawie nie tylko karnym!!
    Dzieki za wszelkie opinie...
    pozdrawiam &-rju