  • Data: 2002-11-19 10:10:14
    Temat: Re: Co zmienic w polskim prawie! ?
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "&RJU" <t...@p...onet.pl> naskrobał/a w
    news:ard295$5qh$1@galaxy.uci.agh.edu.pl:

    > Mam zatem pytanie co wy chcielibyscie
    > zmienic( majac wladze) w polskim prawie nie tylko karnym!! Dzieki za
    > wszelkie opinie...

    Podmioty :)

    Problem z polskim prawem nie polega na tym, że jest beznadziejne (chociaż
    babole się zdarzają, ale gdzie nie?), tylko z tym, że m.in.:
    a) ludzie go nie znają nawet w stopniu minimalnym,
    b) za częśto jest zmieniane, modyfikowane, korygowane i nowelizowane,
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Dzien bez wspomnienia o Babylon 5, to dzien stracony.