  • 21. Data: 2011-07-27 11:34:39
    Temat: Re: Co zglosic do US?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Jul 2011, Dysiek wrote:

    > Czyli na dobra sprawe mozna podnosic ew. przedawnienie skoro zmarl 10 lat
    > temu.

    A co z długiem który ma termin np. pół roku temu, bo taka data spłaty
    była na wekslu albo był to termin spłaty pożyczki?

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2011-07-27 11:39:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/27/2011 6:34 AM, Gotfryd Smolik news wrote:

    > A co z długiem który ma termin np. pół roku temu, bo taka data spłaty
    > była na wekslu albo był to termin spłaty pożyczki?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    no to brakuje jeszcze 9.5 roku

  • 23. Data: 2011-07-27 12:33:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Jul 2011, witek wrote:

> [...]
    [...ktoś...]

    > no to brakuje jeszcze 9.5 roku

    No to mamy jasność ;)
    (że liczenie od daty śmierci może być grubym błędem)

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2011-07-27 13:45:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/27/2011 7:33 AM, Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...ktoś...]

    > No to mamy jasność ;)
    > (że liczenie od daty śmierci może być grubym błędem)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Nie ktoś tylko ja. :)

  • 25. Data: 2011-07-27 15:56:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > Nie ktoś tylko ja. :)

    Ale to nie ja Cię wyciąłem, a nie mam zdrowia żeby zawsze
    powycinane wrotki przywracać, więc wnoszę o ułaskawienie :)

    pzdr, Gotfryd