eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo z tym zrobic ???
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2002-08-05 11:43:31
    Temat: Co z tym zrobic ???
    Od: "Mabu" <m...@k...chip.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów !!!
    Mam problemy z pewnym operatorem telefonii komórkowej, a dokładniej z
    telefonem, który zakupiłem w promocji.
    Oto cała historia:
    Zakupiłem w promocji telefon wraz z aktywacją na abonament. Umowa podpisana
    była w pazdzierniku zeszlego roku. Mowi ona iz przez dwanascie miesiecy nie
    moge rozwiazac umowy a reszta to standard (te same wymagania co w innych
    promocjach).
    Wszystko OK do poki nie zepsul mi sie telefon. Oddalem go do salonu w ktorym
    go kupowalem i poprosilem o wymiane na nowy z tytulu rekojmi. Tam
    poinformowali mnie ze z tytulu rekojmi to oni mi go najpierw naprawia bo tak
    mowia procedury dotyczace rekojmi. Zgodzilem sie. Telefon po powrocie z
    naprawy dzialal dwa dni potem znow sie popsul. Znow go oddalem do salonu ale
    teraz juz zarzadalem wymiany. Tak tez uczynili. I znow telefon dzialal dwa
    dni i sie zepsul.
    Cala procedura byla taka sama jak wyzej opisalem czyli najpierw naprawa za
    drugim razem wymiana.
    Teraz mam juz trzeci telefon i dalej nie dziala poprawnie !!!
    Chce inny telefon !!! Innej marki !!!
    Rozmawialem z Biurem Obslugi Klienta ale tam powiedzieli mi ze moga mi
    wymienic tylko na taki sam bo tak mowia zasady rekojmi.
    I tu moje pytania:
    Czy nie da sie wymienic tego telefonu na inny (nie ma wyjatkow w przepisach)
    ???
    Jezeli ten telefon nie spelnia wymagan czy mam prawo zerwac umowe jezeli nie
    wymienia mi go na inny model ??? ( nie chce rezygnowac z tego operatora ale
    nie mam mozliwosci do bezproblemowego korzystania z uslug sieci)

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz
    www.intersklep-info2000.prv.pl
    i...@k...chip.pl



  • 2. Data: 2002-08-05 19:49:15
    Temat: Re: Co z tym zrobic ???
    Od: Marcyś <m...@N...pl>


    Użytkownik "Mabu" <m...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:ailocu$qol$1@news.tpi.pl...
    > Witam Szanownych Grupowiczów !!!
    > Mam problemy z pewnym operatorem telefonii komórkowej, a dokładniej z
    > telefonem, który zakupiłem w promocji.
    > Oto cała historia:
    > Zakupiłem w promocji telefon wraz z aktywacją na abonament. Umowa
    podpisana
    > była w pazdzierniku zeszlego roku. Mowi ona iz przez dwanascie miesiecy
    nie
    > moge rozwiazac umowy a reszta to standard (te same wymagania co w innych
    > promocjach).
    > Wszystko OK do poki nie zepsul mi sie telefon. Oddalem go do salonu w
    ktorym
    > go kupowalem i poprosilem o wymiane na nowy z tytulu rekojmi. Tam
    > poinformowali mnie ze z tytulu rekojmi to oni mi go najpierw naprawia bo
    tak
    > mowia procedury dotyczace rekojmi. Zgodzilem sie. Telefon po powrocie z
    > naprawy dzialal dwa dni potem znow sie popsul. Znow go oddalem do salonu
    ale
    > teraz juz zarzadalem wymiany. Tak tez uczynili. I znow telefon dzialal dwa
    > dni i sie zepsul.
    > Cala procedura byla taka sama jak wyzej opisalem czyli najpierw naprawa za
    > drugim razem wymiana.
    > Teraz mam juz trzeci telefon i dalej nie dziala poprawnie !!!
    > Chce inny telefon !!! Innej marki !!!
    > Rozmawialem z Biurem Obslugi Klienta ale tam powiedzieli mi ze moga mi
    > wymienic tylko na taki sam bo tak mowia zasady rekojmi.
    > I tu moje pytania:
    > Czy nie da sie wymienic tego telefonu na inny (nie ma wyjatkow w
    przepisach)
    > ???
    > Jezeli ten telefon nie spelnia wymagan czy mam prawo zerwac umowe jezeli
    nie
    > wymienia mi go na inny model ??? ( nie chce rezygnowac z tego operatora
    ale
    > nie mam mozliwosci do bezproblemowego korzystania z uslug sieci)
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Mariusz

    Czy w regulaminie (umowie) nie ma zapisu o zerwaniu umowy
    z winy operatora ?



  • 3. Data: 2002-08-05 21:26:13
    Temat: Re: Co z tym zrobic ???
    Od: "Ag@a" <a...@w...pl>

    Qrna! Cały post musiałeś cytować, by to powiedzieć?





  • 4. Data: 2002-08-06 06:50:58
    Temat: Re: Co z tym zrobic ???
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "Marcyś" <m...@N...pl> wrote in message
    news:aimo9g$hrm$3@news.tpi.pl...
    > Czy w regulaminie (umowie) nie ma zapisu o zerwaniu umowy
    > z winy operatora ?

    Po 1:
    Po co cytowales CALY post?????

    Po 2:
    Operator wywiazuje sie z umowy - swiadczy uslugi telekomunikascyjne. To
    producent telefonu (Nokia?) nawala.

    Janusz



  • 5. Data: 2002-08-06 08:20:51
    Temat: Re: Co z tym zrobic ???
    Od: "Mabu" <m...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> napisał w wiadomości
    news:ainrg5$cpi$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > "Marcyś" <m...@N...pl> wrote in message
    > news:aimo9g$hrm$3@news.tpi.pl...
    > > Czy w regulaminie (umowie) nie ma zapisu o zerwaniu umowy
    > > z winy operatora ?
    >
    > Po 1:
    > Po co cytowales CALY post?????
    >
    > Po 2:
    > Operator wywiazuje sie z umowy - swiadczy uslugi telekomunikascyjne. To
    > producent telefonu (Nokia?) nawala.
    >
    > Janusz
    Nie Nokia tylko Ericsson ale to jest sprzedaż wiazana nie da sie kupic
    samego telefonu za 1zł !!!
    Pzdr
    Mariusz



  • 6. Data: 2002-08-06 09:59:57
    Temat: Re: Co z tym zrobic ???
    Od: "marlid" <m...@p...com>

    >>Witam
    również,

    o ile zgodnie z regulaminem promocji nie można było odzielić sprzedaży
    telefonu od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, to była to umowa-
    pakiet. Można podjąć próbę odstąpienia od umowy powołując się na przepisy o
    rękojmi za wady fizyczne rzeczy. Niestety, o słuszności takiego rozumowania
    może rozstrzygnąć sąde, jeżeli operator nie zgodzi się na takie załatwienie
    sprawy. Zwróć się o podjęcie interwencji przez powiatowego/miejskiego
    rzecznika konsumentów w Twoim miejscu zamieszkania (szukaj w starostwie
    powiatowm lub urzędzie miejskim miasta na prawach powiatu),

    pzdr

    marek
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl


  • 7. Data: 2002-08-06 13:12:12
    Temat: Re: Co z tym zrobic ???
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "Mabu" <m...@k...chip.pl> wrote in message
    news:aio0sb$t44$1@news2.tpi.pl...
    > Nie Nokia tylko Ericsson ale to jest sprzedaż wiazana nie da sie kupic
    > samego telefonu za 1zł !!!

    Zgadza sie, ale zobacz kto jest gwarantem telefonu. Siec? Nie, gwarancje
    masz na Ericssona wypisana, wiec jesli jest problem to neistety musisz isc
    do nich. Tylko w nielicznych przypadkach (jak te nieszczesne Nokie 8210)
    siec kom. idzie na reke klientom i w celu poprawienia wlasnego wizerunku
    umozliwia niestandardowe rozwiazania (jak wymiana 8210 na Sony J70).

    Janusz



  • 8. Data: 2002-08-06 13:19:48
    Temat: Re: Co z tym zrobic ???
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>


    "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> wrote in message
    news:aiohqu$ntl$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > "Mabu" <m...@k...chip.pl> wrote in message
    > news:aio0sb$t44$1@news2.tpi.pl...
    > > Nie Nokia tylko Ericsson ale to jest sprzedaż wiazana nie da sie kupic
    > > samego telefonu za 1zł !!!
    >
    > Zgadza sie, ale zobacz kto jest gwarantem telefonu. Siec? Nie, gwarancje
    > masz na Ericssona wypisana, wiec jesli jest problem to neistety musisz isc
    > do nich. Tylko w nielicznych przypadkach (jak te nieszczesne Nokie 8210)
    > siec kom. idzie na reke klientom i w celu poprawienia wlasnego wizerunku
    > umozliwia niestandardowe rozwiazania (jak wymiana 8210 na Sony J70).
    >
    > Janusz

    A slyszal Pan moze, ze gwarancja niemoze wykluczyc odpowiedzialnosc
    sprzedawcy z tyt. rekojmi?

    Niech nie robia łaski - jak sprzedali "pakiet", czyli tel + usluge,
    to niech dadza aparat sprawny, lub zgodza sie na rozwiazanie umowy z ich
    winy.

    Boguslaw



  • 9. Data: 2002-08-06 20:18:18
    Temat: Re: Co z tym zrobic ???
    Od: Marcyś <m...@N...pl>


    Użytkownik "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> napisał w wiadomości
    news:ainrg5$cpi$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    >
    > Operator wywiazuje sie z umowy - swiadczy uslugi telekomunikascyjne. To
    > producent telefonu (Nokia?) nawala.
    >
    > Janusz
    >

    To dlaczego usterki telefonu zgłasza się w placówce
    operatora? Wynika z tego, że odpowiadają też za
    prawidłowe funkcjonowanie sprzętu, nie tylko za
    świadczenie usług. Relacje Nokia-operator w tym
    przypadku nie powinny interesować klienta.

    Za przydługi cytat przepraszam.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1