eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo z tym zrobic ???Re: Co z tym zrobic ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for
    -mail
    From: Marcyś <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z tym zrobic ???
    Date: Mon, 5 Aug 2002 21:49:15 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 47
    Message-ID: <aimo9g$hrm$3@news.tpi.pl>
    References: <ailocu$qol$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb165.ostroda.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1028580465 18294 212.160.30.165 (5 Aug 2002 20:47:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Aug 2002 20:47:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:102078
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Mabu" <m...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:ailocu$qol$1@news.tpi.pl...
    > Witam Szanownych Grupowiczów !!!
    > Mam problemy z pewnym operatorem telefonii komórkowej, a dokładniej z
    > telefonem, który zakupiłem w promocji.
    > Oto cała historia:
    > Zakupiłem w promocji telefon wraz z aktywacją na abonament. Umowa
    podpisana
    > była w pazdzierniku zeszlego roku. Mowi ona iz przez dwanascie miesiecy
    nie
    > moge rozwiazac umowy a reszta to standard (te same wymagania co w innych
    > promocjach).
    > Wszystko OK do poki nie zepsul mi sie telefon. Oddalem go do salonu w
    ktorym
    > go kupowalem i poprosilem o wymiane na nowy z tytulu rekojmi. Tam
    > poinformowali mnie ze z tytulu rekojmi to oni mi go najpierw naprawia bo
    tak
    > mowia procedury dotyczace rekojmi. Zgodzilem sie. Telefon po powrocie z
    > naprawy dzialal dwa dni potem znow sie popsul. Znow go oddalem do salonu
    ale
    > teraz juz zarzadalem wymiany. Tak tez uczynili. I znow telefon dzialal dwa
    > dni i sie zepsul.
    > Cala procedura byla taka sama jak wyzej opisalem czyli najpierw naprawa za
    > drugim razem wymiana.
    > Teraz mam juz trzeci telefon i dalej nie dziala poprawnie !!!
    > Chce inny telefon !!! Innej marki !!!
    > Rozmawialem z Biurem Obslugi Klienta ale tam powiedzieli mi ze moga mi
    > wymienic tylko na taki sam bo tak mowia zasady rekojmi.
    > I tu moje pytania:
    > Czy nie da sie wymienic tego telefonu na inny (nie ma wyjatkow w
    przepisach)
    > ???
    > Jezeli ten telefon nie spelnia wymagan czy mam prawo zerwac umowe jezeli
    nie
    > wymienia mi go na inny model ??? ( nie chce rezygnowac z tego operatora
    ale
    > nie mam mozliwosci do bezproblemowego korzystania z uslug sieci)
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Mariusz

    Czy w regulaminie (umowie) nie ma zapisu o zerwaniu umowy
    z winy operatora ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1