  • Data: 2007-07-01 19:51:44
    Temat: Co z gwarancją przy likwidacji sklepu
    Od: kmcomputersystem <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam mam taki problem kupowałem części komputerowe w sklepie mam od
    nich gwarancje, firma była prowadzona przez osobę prywatną. Obecnie
    sklep sie zamknął i mam problem ze sprzętem gdzie i jak i czy mogę
    reklamować ten sprzęt?
    Czy można i jak założyć oto sprawę sądową.

    Jakie kary czekają na takiego sprzedawcę

    Pozdrawiam Kamil

    Będę wdzięczny za wszelkie informacje