  • Data: 2006-11-24 11:41:40
    Temat: Co wiecie o firmie InterLex ?
    Od: Badman <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Chcę skorzystać z usług firm, która zajmuje się pomocą przy
    odzyskiwaniu odszkodowania. Przez przypadek dostałem wizytówkę doradcy
    firmy InterLex ( http://www.interlex.pl ).
    Zastanawiam się również nad adwokatem, który by prowadził sprawę od
    początku do końca.
    Niby takie firmy działają "za darmo" :) ale w końcu trzeba zapłacić
    ileś tam % od uzyskanego odszkodowania, więc byłbym do tyłu.
    A podobno korzystając z usług adwokata koszty poniesione na niego można
    odzyskać od ubezpieczalni.
    Co wybrać ?
    Badman