    From: Adramelech <a...@t...nie.ma>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co napisac PKO BP
    Date: Thu, 16 Oct 2008 16:58:56 +0000 (UTC)

    Witam

    Moja matka ma książeczkę mieszkaniową w PKO BP, którą postanowiła
    zlikwidować. Wg. regulaminu mają 3 dni na wypłatę pieniędzy, ale pani w
    okienku już zapowiedziała że to przeciągnie się na 10 dni.
    Chce dać im jakieś pismo, że domagam się przestrzegania regulaminu itp.
    Czym mogę im zagrozić? Co tam napisać by było coś wiecej niż "bo ja chce
    żebyście byli uczciwi", gdy po 3 dniach nie będzie pieniędzy?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski