  • Data: 2008-10-18 13:00:07
    Temat: Re: Co napisac PKO BP
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> Odpowiedz na
    news:Pine.WNT.4.64.0810171659230.2300@quad:

    > Zgadza się, czy ktoś skasował art.473 KC?
    >
    > Po drugie, to takie oświadczenie (sam piszesz "możesz wymyślić")
    > jest oszustwem. Którego pewnie nie będzie się chciało nikomu
    > ścigać, dodajmy z uprzedzeniem. Ale jest.
    >
    > Też się zgadza, czy źle czytam w art.286 KK?

    Akurat mam remont w domu, i ta kasa miała być na remont. I termin płatności
    był na 17tego. Czyli nic nie musiałbym wymyślać. No może po za karą za
    nieterminową zapłatę.
    Niestety PKO BP rozczarował mnie po raz kolejny, i wbrew zapowiedzią pani w
    "okienku", kasa była wg terminu do odbioru. Dziękuje wszystkim za pomoc.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski