    From: Reseller <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co mi przysługuje a co nie?
    Date: Wed, 20 Aug 2008 18:51:58 +0200

    Co mi przysługuje?
    Od 02.01.2008 roku jestem zatrudniony w Państwowym Przedsiębiorstwie na
    umowę o pracę w wymiarze 1 etatu. Pierwsza umowa była na okres próbny od
    02.01.2008 do 31.03.2008, następna na czas określony od 01.04.2008 do
    30.06.2008, teraz mam od 01.07.2008 do końca sierpnia kolejną umowę. Z
    tego co wiem trwają negocjacje mojego bezpośredniego przełożonego z
    Dyrektorem Naczelnym w sprawie mojego dalszego zatrudnienia, teraz już
    na umowę na czas nieokreślony, na innym stanowisku - bezpośrednio
    podległym Naczelnemu. Naczelny do pomysłu mojego obecnego przełożonego
    (zmiana stanowiska na samodzielne) odnosi się ,,z dystansem".
    No i teraz pytania:
    1. Czy umowa ot tak sobie wygasa i 01.09.2008 mam nie przychodzić
    do pracy, czy jest wymagana pisemna informacja pracodawcy o nie
    przedłużeniu (nie podpisaniu nowej umowy)?
    2. Mam zaległy urlop 10 dni, których w ramach obecnej umowy nie
    jestem w stanie wykorzystać, czy pracodawca w wypadku niepodpisania
    nowej umowy jest zobowiązany do wypłacenia mi ekwiwalentu za zaległy urlop?
    3. W umowie mam zapisany okres wypowiedzenia 14 dni, nawiązując do
    pytania 1. czy obecna umowa musi zostać wypowiedziana przez jedną ze
    stron, czy wygasa i okres wypowiedzenia nie ma tu znaczenia?
    4. Jeśli 01.09.2008 roku zjawię się w biurze i bezpośredni
    przełożony ,,dopuści mnie do wykonywania obowiązków" to z automatu musi
    podpisać ze mną nową umowę?

    --
    Reseller