  • Data: 2006-06-19 11:33:03
    Temat: Co mam zrobić aby żyć jak inni ludzie ?
    Od: "Darkdaro" <DarkDaro@hate-spam_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieszkam w Radzyminie i mam taki problem: Zakład Energetyczny bardzo często
    wyłącza prąd. przerwy są różnej długości. Od kilku sekund do godziny, dwóch.
    Wyłączenie pradu nawet na 2sek. wiadomo co robi mi z komputerem, nie mówiąc
    o zegrkach w Video i innych urządzeniach. Gdzie i jak mam interweniować aby
    zakład zakończył swoje praktyko. Dodam, że wszyscy mieszkańcy uskarżają się
    na ten stan rzeczy od 3-4 lat. Zakład nic z tym nie robi. Nieraz nie mogę
    wyjechać z posesji bo brame też mam na prąd. Bardzo proszę o pomoc i porady.

    --
    Pzdr
    Mroczny Daro