  • Data: 2005-02-20 11:04:09
    Temat: Co jest lepsze -darowizna,spadek,testament
    Od: "Wnuk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie otóz spotkała mnie ku mojemu zaskoczeniu pewna
    sytuacja .Otórz moja Babcia wraz z Dziadkiem postanowili przepisać na mnie
    swoje własnościowe mieszkanie plus garaz wiem ze nie spodoba sie to ich
    dzieciom ale jako kedyny wnuk mieszkam z nimi opiekuje sie nimi i taka jest
    ich wola.Dlatego pytam sie moze ktoś miał podobną sytuację jaki akt prawny
    zastosować aby dzieci dziadków oraz inne osoby nie mogły zakwestionować
    dokumentu w którym bedzie ,że na moje nazwisko zostaje przekazane mieszkanie
    plus garaż moich dziedków.Za pomoc serdecznie dziekuję.
    P.S Oczywiscie nadal sprawuje opieke nad moimi dziadkami a zając mieszkanie
    zamierzam dopiero po ich śmierci.