eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo grozi za posiadanie plyt pirackich i Programow bez licencji. › Co grozi za posiadanie plyt pirackich i Programow bez licencji.
  • Data: 2004-08-16 19:20:58
    Temat: Co grozi za posiadanie plyt pirackich i Programow bez licencji.
    Od: Adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc

    Mam problem - Co grozi jezeli weszla Ci do mieszkania Policja i
    zobaczyla w domu komputer na ktorym bedzie Windows-XP, Office - jak sie
    okazalo policja uznala ze jest on nielegalny i inne programy tez uznala
    za nielegalne. W komputerze bylo tez sporo mp3. Policja zabrala komputer
    i wiele plyt z grami i programami bo stwierdzila ze sa nielegalne.
    Jestem studentem informatyki i te programy uzywalem tylko do nauki - na
    uczelni mowiona ze dopoki jest sie studentem i uzywa sie ich tylko do
    nauki to mozna uzywac tych programow. Nikomu tych programow nie
    udostepnialem anie nie sprzedawalem. Takich osob jak ja sa setki tysiecy
    w Polsce.

    Co grozi za cos takiego - ale prosze tylko o prawdziwe odpowiedzi - bez
    wyglupow.

    Czy wogole Policja mogla tak sobie wejsc bez nakazu - twierdzili ze moga.

    Dzieki za wszelka pomoc.