  • 11. Data: 2016-05-22 11:18:23
    Temat: Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Przecież nie było drugiego powtórzenia, więc opierdol przedwczesny.

    Wezwanie do zapłaty drugiej cudzej faktury jest drugim razem czyli
    pierwszym powtórzeniem jak aż tak tak bardzo chcesz się czepiać detali.

    > Zwykłe pieniactwo.

    Dlaczego te [...] mają mieć prawo (po raz kolejny) tracić mój czas na
    sprawdzenia że nie chodzi o mnie?

    Mój czas ma dotować "procedury do dupy" tej firmy? Ile oni _zarabiają_
    na tym że to ich klienci za darmo "debugują" ich dane?

    --
    A. Filip
    Przyjemne wypowiedzi są plastrem miodu, słodyczą dla duszy i lekarstwem

  • 12. Data: 2016-05-22 11:27:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-22 o 11:18, A. Filip pisze:

> [...]
    > pierwszym powtórzeniem jak aż tak tak bardzo chcesz się czepiać detali.

    > Dlaczego te [...] mają mieć prawo (po raz kolejny) tracić mój czas na

    Dlatego, że alternatywą jest sąd, gdzie stracisz 1000 razy czasu więcej.
    A jak cię tak bardzo boli, to zbanuj maila, i nie zawracaj czasu 50
    grupowiczom ;)

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2016-05-22 12:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...

    > Niemal całkiem się z tobą zgadzam co do pierwszego przypadku, *niestety*.
    > Chciałbym wierzyć że coś im grozi za drugi przypadek (recydywę) już po
    > moim opierdolu za pierwszy przypadek.

    Podejrzewam, ze grozi im przede wszystkim zdwojony opierdol od Ciebie... :)

  • 14. Data: 2016-05-22 15:07:10
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...

    > Podejrzewam, ze grozi im przede wszystkim zdwojony opierdol od Ciebie... :)

    Mi się już odechciało z nimi gadać po "odkręcaniu" pierwszego maila
    z ich reakcją ala niech pan nie będąc zarejestrowanym użytkownikiem
    naszego portalu odkręca to przez nasz portal (bo nam tak wygodniej).

    Zapowiedziałem im w reakcji na pierwszy email że kolejny potraktuje jak
    zwykły spam, wiec tak potraktowałem drugi łącznie z wrzutą do folderu
    SPAM i raportem spamu już przez spamcop.net zamiast bezpośrednio do nich.
    Obsługa kolejnego będzie całkowicie "bez wyjątkowa" łącznie z raportem do
    dnswl.org. [Kiedyś chciało mi się napisać oskryptowanie do
    automatycznego "rzeźniczego rozbierania" spamu który przechodzi przez filtry]

    --
    A. Filip
    Tak jak magnes przyciąga żelazo, tak cierpliwość przyciąga zwycięstwo.

  • 15. Data: 2016-05-22 16:40:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-22 o 15:07, A. Filip pisze:
> [...]
    > dnswl.org. [Kiedyś chciało mi się napisać oskryptowanie do
    > automatycznego "rzeźniczego rozbierania" spamu który przechodzi przez filtry]

    Postępujesz tak z każdym spamem? Ty chyba kobiety w życiu nie masz ;)

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2016-05-23 18:59:11
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Jest sobie "firma gazowa" która
    > wysłała mi *po raz drugi* emailem "wezwanie do zapłaty" za kolejną
    > fakturę wystawioną na inną osobę (o tym samym imieniu i nazwisku?)
    > pomimo opierdolu za pierwszy rachunek wysłanego na jej email abuse@
    > [była odpowiedź admina].
    >
    > Nie rejestrowałem się na ich "portalu", nie potwierdziłem adresu email.

    Pewnie adres e-mail obydwaj macie tworzony od nazwiska i imienia i ktoś
    rejterując się podał błędnie zamiast Twojego swój. Firmie zatem nic nie
    grozi.Ona wysyła na podany adres.
    ---
    Co to ma do rzeczy skąd firma ma adres ?

  • 17. Data: 2016-05-23 20:13:07
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "re" <r...@r...invalid> pisze:
> [...]
    > grozi.Ona wysyła na podany adres.
    > ---
    > Co to ma do rzeczy skąd firma ma adres ?

    A nawet bardziej: Co to ma to rzeczy skąd firma ma błędny adres email
    na który uporczywie wysyła dalej pomimo poinformowaniu o błędzie?

    --
    A. Filip
    Nigdy nie łącz się z łotrem, aby drugiego łotra zwyciężyć.

  • 18. Data: 2016-05-23 20:33:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 maja 2016 20:13:11 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

    > A nawet bardziej: Co to ma to rzeczy skąd firma ma błędny adres email
    > na który uporczywie wysyła dalej pomimo poinformowaniu o błędzie?
    A poinformował ich ich klient czy ktoś obcy?. Jak im napiszesz "adresat nie żyje" to
    też mają nagle czynności windykacyjne zaniechać?

  • 19. Data: 2016-05-23 23:06:18
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Kris <k...@g...com> pisze:

    > A poinformował ich ich klient czy ktoś obcy?. Jak im napiszesz
    > "adresat nie żyje" to też mają nagle czynności windykacyjne zaniechać?

    Czyli _twoim zdaniem_ jak im klient podał błędny adres email to mogą
    mieć w dupie u afro-amerykanina "narzekania" nie klienta?

    --
    A. Filip
    We własnym domu i ściany pomagają. (Przysłowie bułgarskie)

  • 20. Data: 2016-05-23 23:08:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > A nawet bardziej: Co to ma to rzeczy skąd firma ma błędny adres email
    > na który uporczywie wysyła dalej pomimo poinformowaniu o błędzie?
    A poinformował ich ich klient czy ktoś obcy?.
    ---
    O czym ? Że bezprawnie używają adresu ? To chyba sami powinni wiedzieć.

    Jak im napiszesz "adresat nie żyje" to też mają nagle czynności windykacyjne
    zaniechać?
    ---
    To te niedojdy jeszcze windykacją chcą się zajmować ?