  • 1. Data: 2016-05-17 19:25:44
    Temat: Dane osobowe a Budżet obywatelski.
    Od: świdniczanin <s...@g...com>

    Witam,
    Tego roku w trakcie rozstrzygania wniosków do budżetu obywatelskiego pojawił się
    projekt nieznanego nikomu autora. Ponieważ projekt ten wygrał, chcieliśmy dotrzeć do
    pomysłodawcy projektu i wspólnie doprecyzować czy włączyć się w realizację zadania.
    UM odpowiedział, że nie może ujawnić nam tych danych o autorach ze względu na Dz. U.
    2015 poz 2058 z późn. zm.
    Chcemy wiedzieć, czy mamy prawo dostępu do informacji o autorach projektu do Budżetu
    Obywatelskiego? Czy Urząd Może odmówić nam udzielenia tych danych?

  • 2. Data: 2016-05-17 20:20:17
    Temat: Re: Dane osobowe a Budżet obywatelski.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 May 2016 10:25:44 -0700 (PDT), świdniczanin napisał(a):

    > Chcemy wiedzieć, czy mamy prawo dostępu do informacji o autorach projektu do
    Budżetu Obywatelskiego?

    IMO żaden UM nie realizuje zadań objętych klauzulą tajności. Zatem macie
    prawo.
    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

  • 3. Data: 2016-05-18 07:58:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 17 May 2016 20:20:17 +0200, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:

    >IMO żaden UM nie realizuje zadań objętych klauzulą tajności. Zatem macie
    >prawo.
    A pełnomocników ochrony informacji niejawnych nazatrudniali gdzie się
    dało:
    https://www.google.pl/search?q=pełnomocnik+ochrony+i
    nformacji+niejawnych+urzad+miasta
    "Za darmo pieniądze biorą, moje pieniądze z renty"

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl