  • 21. Data: 2006-07-06 07:45:02
    Temat: Re: Co Wy na to?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ppp" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:e8h2lv$9o4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czyli co?
    > Dla tego się to stało że należycie wypełniali obowiązki?
    65.html

    bedzie wiecej takich "mundralinskich" jak ty, to juz nigdy dziecko na
    kolonie nie wyjedzie, bo nikt nie wezmie na siebie takiej
    odpowiedzialnosci, w dalszym etapie swoje dziecko bedziesz mogl tylko umyc
    gabka bo jak zrobisz to gola reka, takie "mundrale" oskarza cie o
    molestowanie itp itd

    a skad wiesz czy ten dziecieak nie lunatykowal, skad wiesz czy rodzice nie
    zataili tego drobnego faktu przed opiekunami?

  • 22. Data: 2006-07-06 12:14:32
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    ppp napisał(a):

    > Czyli co?
    > Dla tego się to stało że należycie wypełniali obowiązki?
    65.html

    A moze poprostu dzieciak lunatykowal i spadl?

    Pzdr, OMSON

    --
    Pesymista widzi ciemny tunel.
    Optymista widzi światełko w tunelu.

  • 23. Data: 2006-07-06 12:20:08
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    szerszen napisał(a):

    > a skad wiesz czy ten dziecieak nie lunatykowal, skad wiesz czy rodzice
    > nie zataili tego drobnego faktu przed opiekunami?

    Kurde nie przeczytalem calosci topiku. Widze, ze wczesniej wpadles na
    taki pomysl. ;)

    OMSON

  • 24. Data: 2006-07-06 13:18:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kurde nie przeczytalem calosci topiku. Widze, ze wczesniej wpadles na
    > taki pomysl. ;)

    wpadlem, bo mam kumpla ktory kiedys lunatykowal i robil przez sen takie
    numery ze trudno w to uwierzyc

  • 25. Data: 2006-07-07 07:19:46
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    szerszen napisał(a):

    > wpadlem, bo mam kumpla ktory kiedys lunatykowal i robil przez sen takie
    > numery ze trudno w to uwierzyc

    He he, a mnie sie to nasunelo majac w pamieci jakis odcinek Bolka i
    Lolka, ktory ogladalem bedac dzieckiem. :)
    (jeden z nich lunatykowal wlasnie i dziwne rzeczy wyprawial)

    OMSON