  • 11. Data: 2010-06-19 13:33:42
    Temat: Re: Cisza wyborcza - czy można?
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    wiadomości news:hvicga$69j$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    > napisał

    > Sugerujesz, że naruszył prawo? Jaki przepis konkretnie?

    nie chce mi się szukać w ustawach,w klejam fragment z gazety
    "Zgodnie z ordynacją wyborczą, ten kto podczas ciszy wyborczej organizuje
    pochody lub manifestacje, wygłasza przemówienia, rozdaje ulotki lub w
    jakikolwiek inny sposób prowadzi agitację wyborczą na rzecz kandydatów na
    radnych, jak i wójtów, burmistrzów, prezydentów miast, podlega karze
    grzywny.

    Natomiast za publikowanie w tym czasie wyników przedwyborczych badań opinii
    publicznej dotyczących przewidywanych zachowań wyborczych lub przewidywanych
    wyników wyborów oraz za ogłaszanie wyników sondaży przeprowadzanych w dniu
    głosowania grozi kara grzywny od 500 tys. do 1 mln zł.ę

  • 12. Data: 2010-06-19 13:47:47
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    > rzecz kandydatów
    > na radnych, jak i wójtów, burmistrzów, prezydentów miast, podlega

    Jak sam widzisz zakazana jest agitacja "na rzecz kandydata".
    A twój poprzednik wypowiedział się *przeciw* kandydatowi.

  • 13. Data: 2010-06-19 14:39:24
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:hvihq4$knb$...@n...onet.pl...
    ,

    <ciah>

    > Jak sam widzisz zakazana jest agitacja "na rzecz kandydata".
    > A twój poprzednik wypowiedział się *przeciw* kandydatowi.

    Gorąca prośba. Nie wyciągaj mi upośledzonego Przemusia z kf ;)
    Nic sensownego w temacie nie napisze i tak.

  • 14. Data: 2010-06-19 14:59:06
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <n...@w...pl> napisał

    > Gorąca prośba. Nie wyciągaj mi upośledzonego Przemusia z kf ;)

    Załatwione odmownie ;)
    Musiałbym prowadzić bardzo obszerną ewidencję komu kogo
    nie wyciągać gdyż takich próśb to widzę na pęczki.

  • 15. Data: 2010-06-19 15:30:31
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:hvim01$jp$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "Nostradamus" <n...@w...pl> napisał

    > Załatwione odmownie ;)
    > Musiałbym prowadzić bardzo obszerną ewidencję komu kogo
    > nie wyciągać gdyż takich próśb to widzę na pęczki.

    Wystarczy sprawdzić po nicku czy dany osobnik choć raz coś sensownego
    napisał.

  • 16. Data: 2010-06-19 18:50:41
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    wiadomości news:hvihq4$knb$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    > napisał

    > Jak sam widzisz zakazana jest agitacja "na rzecz kandydata".
    > A twój poprzednik wypowiedział się *przeciw* kandydatowi.

    na rzecz kandydatow, jezlei jest przeciw jednmu to jest za innymi

  • 17. Data: 2010-06-19 18:55:43
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    napisał

    > na rzecz kandydatow, jezlei jest przeciw jednmu to jest za innymi

    Kandydatów jest 10 a głosować można na 1. Wypowiedź przeciw jednemu
    nie jest wypowiedzią za konkretnym kandydatem. Od biedy byłoby tak w
    drugiej turze, ale pozostaje jeszcze opcja nie głosowania lub oddania
    głosu nieważnego więc dalej nic z tego.

  • 18. Data: 2010-06-20 07:32:33
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:hvj3rg$9tp$...@n...onet.pl...

    > więc dalej nic z tego.

    A na co miałeś nadzieję?? ;)) Ale poczekaj. Ściągnie cię do swojego poziomu
    i pokona doświadczeniem ;)

  • 19. Data: 2010-06-20 10:15:48
    Od: mi <m...@o...pl>

    Nostradamus wrote:
    > Zgoda buduje.

    Cynik9 ładnie skomentował kampanię PO i Komorowskiego opartą wyłącznie
    na emocjach i propagandzie ale całkowicie pozbawioną argumentów:
    "Nie głosując na PO nie masz serca. Głosując nie masz rozumu"

    http://dwagrosze.blogspot.com/2010/06/poratowanie-un
    ii.html

    mi

  • 20. Data: 2010-06-20 14:26:41
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > radnych, jak i wójtów, burmistrzów, prezydentów miast, podlega karze grzywny.

    troche z tylka ten fragment bo nijak ma sie do obecnych wyborow, prawda?