  • 1. Data: 2010-06-18 13:08:58
    Temat: A. Metlak uchylona :-))
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Swoją drogą co do pierwszego orzeczenia SA z powództwa JKM:
    Jeśli powiesimy billboardy z Olbrychskim sporttretowanym jako hitlerowcem
    (np. ze słynnej wystawy w Zachęcie) i podpiszemy "Oni popierają
    Komorowskiego", to będziemy w zgodzie z linią orzecznictwa sądu...

  • 2. Data: 2010-06-18 19:36:21
    Temat: Re: A. Metlak uchylona :-))
    Od: mi <m...@o...pl>

    666 wrote:
> [...]
    > (np. ze słynnej wystawy w Zachęcie) i podpiszemy "Oni popierają
    > Komorowskiego", to będziemy w zgodzie z linią orzecznictwa sądu...

    Wcale nie jestem zdziwiony. Przecież chodziło o to, żeby wstrętnego
    Kaczora umoczyć, obojętnie w czym. A po wyborach? Po wyborach to będzie
    futro... znaczy się Szeremietiew.

    Sędziowie w Polsce nawet nie kryją gdy się kurwią. Czemu mamy kryć, że
    tego nie widzimy?

    http://antydziad.salon24.pl/195075,olaboga-kaczynski
    -przegral-z-komorowskim-przez-sadem-polskim

    mi