  • 11. Data: 2009-07-12 11:52:14
    Temat: Re: Cisza nocna na kempingu, a zakłocanie ciszy nocnej przez sasiednia kawiarnie
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 12 lipiec 2009 13:07
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h3cgib$6ka$1@inews.gazeta.pl>):

    > Tym gorzej dla Urzędu Miasta. Nie maja prawa wydawać zezwoleń na
    > popełnienie wykroczenia.

    Dlaczego? Jak są jakieś manifestacje, pochody itepe, to też wydawana jest
    zgoda.

    --
    Tristan

  • 12. Data: 2009-07-12 13:52:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > wasz znak: <h3cgib$6ka$1@inews.gazeta.pl>):
    > Dlaczego? Jak są jakieś manifestacje, pochody itepe, to też wydawana jest

    I to coś zmienia w omawianym przez nas temacie? Taka zgoda upoważnia
    organizatora do popełniania wykroczeń?

  • 13. Data: 2009-07-12 20:04:06
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    DzikBagienny pisze:

    > Ja tam pokrzywdzony jestem w tej kwestii ze odstrasza mi to klientow. ja
    > tam nie spie ;) Co innego turysci. Przyjezdzaja na wypoczynek a dudni im
    > muzyka do 3 w nocy. Cos tu nie halo...

    Turysci przyjeżdżaja po to, żeby sobie poszaleć, zrelaksować się.
    A Ty jeździj z namiocikiem w Bieszczady.

    --
    animka

  • 14. Data: 2009-07-12 20:16:04
    Od: DzikBagienny <nie_m@m_maila.com>

    Animka pisze:

    > Turysci przyjeżdżaja po to, żeby sobie poszaleć, zrelaksować się.
    > A Ty jeździj z namiocikiem w Bieszczady.

    Oczywiscie, sa i tacy jak TY, ze jada w polske imprezowac, bo domu im
    rodzice nie pozwalaja...
    Zrozum dziecko ze przyjezdzaja tez starsi ludzie, albo rodziny z malymi
    dziecmi, ktorym nie podoba sie ze za plotem jezdza auta, sa krzyki i
    glosna muzyka

  • 15. Data: 2009-07-12 20:31:26
    Od: r...@m...com

    > Jestem wlascicielem kempingu. Kilka metrow za ogrodzeniem powstala
    > kawiarnia, ktorej wlasciciel co weekend organizuje dancingi itp. Wiadomo
    > ze wtedy muzyka gra glosno do poznych godzin, co oczywiscie przeszkadza
    > wypoczywajacym na kempingu turystom. Co moge w takiej sytuacji zrobic?
    > Prosby odpadaja bo to i tak nic nie da, pozatym nie zyjemy w dobrych
    > stosunkach...

    Zgłoś na policję zakłócanie ciszy nocnej,
    jak policja to oleje to zgłoś jeszcze pare razy.
    Jak zobaczysz że olewają to, to postaraj się o jakąś syrenę strażacką, aby
    zagłuszyć muzykę, skieruj w stronę kawiarni (ale ustaw ją na swojej posesji,
    campingu) i włącz zeby wyła...
    Gościom się odechce momentalnie zabawy, a własciciela kawiarni może czegoś
    nauczy...

  • 16. Data: 2009-07-12 21:01:13
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 12 lipiec 2009 15:52
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h3cr68$3el$1@inews.gazeta.pl>):

    > I to coś zmienia w omawianym przez nas temacie? Taka zgoda upoważnia
    > organizatora do popełniania wykroczeń?

    No przecież manifestacja jest zbiorem wręcz wykroczeń, a po uzyskaniu zgody
    idzie legalnie. Więc z tego wniosek, że mogą być odstępstwa od prawa.

    --
    Tristan

  • 17. Data: 2009-07-12 21:05:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > No przecież manifestacja jest zbiorem wręcz wykroczeń, a po uzyskaniu
    > zgody idzie legalnie. Więc z tego wniosek, że mogą być odstępstwa od

    To nie odstępstwa. jest ustawa, która pod pewnymi warunkami dopuszcza takie
    zachowania. Ale nie ma ustawy, która pod warunkiem uzyskania zgody Gminy
    upoważnia do zakłócania spokoju publicznego.

  • 18. Data: 2009-07-12 21:32:47
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    DzikBagienny pisze:

> [...]
    > Zrozum dziecko ze przyjezdzaja tez starsi ludzie, albo rodziny z malymi
    > dziecmi, ktorym nie podoba sie ze za plotem jezdza auta, sa krzyki i

    Przecież napisalam wyraźnie, że nie rozstawia się namiocików tam gdzie za
    płotem są knajpy.
    Na żadnym polu namiotowym nie wypoczniesz, bo przyjeżdża różna zbieranina.

    --
    animka

  • 19. Data: 2009-07-12 21:52:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 12 lipiec 2009 23:05
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h3dko5$nbq$1@inews.gazeta.pl>):

    > To nie odstępstwa. jest ustawa, która pod pewnymi warunkami dopuszcza
    > takie zachowania. Ale nie ma ustawy, która pod warunkiem uzyskania zgody
    > Gminy upoważnia do zakłócania spokoju publicznego.

    Czyli nie można wydać zgody na organizację jakiejś imprezy, a na
    manifestację tak?

    To na co można dać zgodę?

    --
    Tristan

  • 20. Data: 2009-07-12 22:16:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3dga6$7cp$1@news.wp.pl DzikBagienny <nie_m@m_maila.com>
    pisze:

    > Zrozum dziecko ze przyjezdzaja tez starsi ludzie, albo rodziny z malymi
    > dziecmi, ktorym nie podoba sie ze za plotem jezdza auta, sa krzyki i
    > glosna muzyka
    Owszem, może im się nie podobać.
    Ale komuś mogą się nie podobać np. wrzeszczące bachory.

    --
    Jotte