  • Data: 2005-11-04 13:02:33
    Temat: Chytra konstrukcja oferty zakupu.
    Od: "Graszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Już po raz kolejny otrzymałam od Wydawnictwa "Wiedza i Praktyka" ofertę
    zakupu ich poradnika skonstruowaną bardzo chytrze. Otóż, jeżeli adresat nie
    chce otrzymać oferowanego wydawnictwa musi pisemnie odmówić bo brak takiej
    odmowy jest rozumiany jako akceptacja. Szlag mnie trafia na takie
    poczynania, bo jeśli nie doczytam dokładnie - a nie zamawianych materiałów z
    reguły nie czytam, a jedynie pobieżnie przeglądam - to ryzykuję otrzymanie
    niechcianej przesyłki i bawienie się w jej odsyłanie ect.
    Napisałam im to wyrażając swoją irytację takimi praktykami, ale ciekawa
    jestem czy jest jakiś aspekt prawny całej sprawy? Czy mogę im zarzucić, że
    postępowanie to jest niezgodne z ..i tu ustawa, art., par.?
    Co grupa na to?
    Pozdr. Graszka.